Oss testetøser imellom

Testet igjen nå, ettermiddagsurin, man hadde holdt meg relativt lenge.
Som jeg skrev på forrige innlegg så har jeg hatt en "følelse" av at det har foregått noe utenom normalen i kroppen helt siden noen få dager etter EL. Forventet mens er i morgen eller mandag, litt usikker.

Vedlegg

• 20251122_152336.jpg
    20251122_152336.jpg
    168,3 KB · Visninger: 62
Testet igjen nå, ettermiddagsurin, man hadde holdt meg relativt lenge.
Som jeg skrev på forrige innlegg så har jeg hatt en "følelse" av at det har foregått noe utenom normalen i kroppen helt siden noen få dager etter EL. Forventet mens er i morgen eller mandag, litt usikker.
Ser noe på denne:joyful:

Første gang jeg tester for EL, blir gal fordi jeg ikke virker å ha fått EL og ikke har fått mensen etter medisinsk abort den 31. oktober (etter MA). Vet det kan gå litt tid før syklusen normaliserer seg, men man føler man ikke har noe tid å kaste bort.

Kan jeg anta at den 20. november er positiv, og at jeg egentlig kan få mensen anyday nå? Den ble aldri sterkere enn kontrollstreken. 5 minutter virker også alt for kort til at fargestoffet har flytta seg ferdig da.
Jeg er redd for at kroppen har gått i lockdown og er tom for egg (42 år) :eek:

Jeg måler basaltemp. med en sånn Ultrahuman smartring, og betaler for en plugin som skal holde bedre kontroll på eggløsning, men den heller viser å ha vanskelig for å sammenligne greier før man legger inn minst én mens.

IMG_4776.jpg

Siden jeg elsker å se slike bilder der testene ligger sammen, så må jeg dele til de andre som evt også liker å studere slike! For å vise at testene er forskjellig, og styrken kan variere litt fra dag til dag.
6-8 dpo har nesten usynlig strek, men der er noe! Forventet mens var 14 eller 15 dpo, og selv da var ikke strekene like sterk som kontrollstreken.
Var egentlig fornøyd med testingen allerede 13-14 dpo, hadde bare så mange tester igjen. Hadde opphold i testing fra 17 dpo til jeg brukte opp de to siste testene.
Digital viste 3+ på 5+5:love7
Fikk dye stealer 6+0

Div design a4.jpeg

Back
Topp