Tviler på at rester ville gjort de sterkere igjen? Men aner ikke. Får vel bare følge med.Det har jeg ikke erfaring med. Kan det være rester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler på at rester ville gjort de sterkere igjen? Men aner ikke. Får vel bare følge med.Det har jeg ikke erfaring med. Kan det være rester?
Okei. Mine har jo sunket nå i snart 4 uker. Rart at de plutselig skal stige igjen? Får vel bare vente å se.Jeg hadde det likt med at det økte og ble svakere litt om hverandre etter at jeg hadde kjemisk graviditet. Sluttet å stige og kun synke etter at jeg var ferdig med å blø.
Nei, skal se det an noen dager. Blir den sterkere, får jeg ta kontakt.Veldig rart ja! Har du snakket med legen om det?
Høres lurt utNei, skal se det an noen dager. Blir den sterkere, får jeg ta kontakt.
Ser ikke strek på makesure sin, men den andre ser jeg tydelige streker jaNy her!
Fikk denne testen i dag tidlig, er 4 dager over mens, på dag 36 i syklus. Ser antydning, men vet ikke om jeg stoler på meg selv og streksynet mitt. Trenger flere øyner til å bedømme
Andre bildet er Vida pharma sine tidligtester, jeg såg antydning innenfor tidsfristen, men alle har tørket slik, i forskjellig styrke. Jeg blir ikke klok!
Hei! Vet du når du hadde eggløsning?Hei jeg blir helt koko. Hadde utslag på makesure sin men hadde bare negativ etterpå mye kvalme førte til jeg tok gravid tester fra normal legger ved bilde alle er postive finner frem make sure sine nop ikke antydning til strek en gang hadde til og med blødning. Så tenkte ikke noe over? Ta en digital bare for være 100 prosent sikker? Eller tenke det er bare noe galt med testene
Nop det som er greia , så synes er så rartHei! Vet du når du hadde eggløsning?
Ja, ta en digital eller eventuelt prøv et annet merke av strimmel. Kan også ha vært en kjemiskNop det som er greia , så synes er så rart

Ja jeg tok make sure å dem hva negativJa, ta en digital eller eventuelt prøv et annet merke av strimmel. Kan også ha vært en kjemisk![]()
Da er det nok dessverre negativt for denne gang.Ja jeg tok make sure å dem hva negativ
Ja man skal styre unna normal sine testerDa er det nok dessverre negativt for denne gang.
Vet om flere som har fått skygger på de jaNoen som har erfaring med vidi pharma tester og om de viser skygger? Fått disse testene og vet ikke helt hva jeg skal tro. Negativ ms tester.
Vis vedlegget 473904
Da regner jeg med at det er skygger, syntes bare de var så sterke. Får ta den siste i morgen og seVet om flere som har fått skygger på de jaMen det trenger jo ikke bety at dine er skygger.