Oss testetøser imellom

Ny her!
Fikk denne testen i dag tidlig, er 4 dager over mens, på dag 36 i syklus. Ser antydning, men vet ikke om jeg stoler på meg selv og streksynet mitt. Trenger flere øyner til å bedømme
Andre bildet er Vida pharma sine tidligtester, jeg såg antydning innenfor tidsfristen, men alle har tørket slik, i forskjellig styrke. Jeg blir ikke klok!

Vedlegg

• IMG_8162.jpeg
    IMG_8162.jpeg
    374,2 KB · Visninger: 118
  • IMG_8172.jpeg
    IMG_8172.jpeg
    515,5 KB · Visninger: 121
Ny her!
Fikk denne testen i dag tidlig, er 4 dager over mens, på dag 36 i syklus. Ser antydning, men vet ikke om jeg stoler på meg selv og streksynet mitt. Trenger flere øyner til å bedømme
Andre bildet er Vida pharma sine tidligtester, jeg såg antydning innenfor tidsfristen, men alle har tørket slik, i forskjellig styrke. Jeg blir ikke klok!
Ser ikke strek på makesure sin, men den andre ser jeg tydelige streker ja :)

Hei jeg blir helt koko. Hadde utslag på makesure sin men hadde bare negativ etterpå mye kvalme førte til jeg tok gravid tester fra normal legger ved bilde alle er postive finner frem make sure sine nop ikke antydning til strek en gang hadde til og med blødning. Så tenkte ikke noe over? Ta en digital bare for være 100 prosent sikker? Eller tenke det er bare noe galt med testene

Vedlegg

• 359b064e1e2d9d6f18ffbb4d8533f25a.jpeg
    359b064e1e2d9d6f18ffbb4d8533f25a.jpeg
    647 KB · Visninger: 110
Hei jeg blir helt koko. Hadde utslag på makesure sin men hadde bare negativ etterpå mye kvalme førte til jeg tok gravid tester fra normal legger ved bilde alle er postive finner frem make sure sine nop ikke antydning til strek en gang hadde til og med blødning. Så tenkte ikke noe over? Ta en digital bare for være 100 prosent sikker? Eller tenke det er bare noe galt med testene
Hei! Vet du når du hadde eggløsning?

Noen som har erfaring med vidi pharma tester og om de viser skygger? Fått disse testene og vet ikke helt hva jeg skal tro. Negativ ms tester.
IMG_7840.jpeg

Hei igjen dere! I går kveld kjente jeg på en merkelig følelse i magen, og i dag har jeg hatt litt mer slimete utflod. Tok test i dag, og den ser slik ut… jeg mistet jo for 11 dager siden… er denne positiv? Jeg syns den er så klar? Til at jeg bare er på cd11?
IMG_2030.jpeg

Og så lurer jeg på om noen her har erfaring med at syklus plutselig har blitt kortere? Sånn 5-6 dager kortere? Min har blitt det etter fødselen på siste barnet, men aldri vært slik før

Er veldig bekymra for at jeg kanskje opplever min niende kjemiske. Testet veldig svakt positivt på lørdag, 10dpo. Testet igjen nå, 14dpo, fordi jeg fikk blodig utfold nå i kveld, som ved starten av mens.
Er det egentlig nok stigning mellom disse testene, 10–14dpo? Har sett andres tester 14dpo som er knallsterke, denne er jo svak, pluss blødning. :confused:

Vedlegg

• IMG_0075.png
    IMG_0075.png
    1,5 MB · Visninger: 67
  • IMG_0076.jpeg
    IMG_0076.jpeg
    172,5 KB · Visninger: 68
Back
Topp