Jo, jeg har starta dagen med frokost og eb monsterOi, for en stigning! Har du bare ikke drukket noe som helst på mange timer?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, jeg har starta dagen med frokost og eb monsterOi, for en stigning! Har du bare ikke drukket noe som helst på mange timer?![]()

Jeg hadde raskt stigende med førstemann her, det var bare én inni der altsåVet ikke om det er frykt eller følelse for tvillinger, men det ble ikke noe mindre nå hvertfall. Utover det er det jo veldig hyggelig med tester som blir sterkere.! Må bare dele det, jeg blir helt gal av å ikke snakke med noen om detVis vedlegget 473158

Vet ikke om det er frykt eller følelse for tvillinger, men det ble ikke noe mindre nå hvertfall. Utover det er det jo veldig hyggelig med tester som blir sterkere.! Må bare dele det, jeg blir helt gal av å ikke snakke med noen om detVis vedlegget 473158

Jeg hadde raskt stigende med førstemann her, det var bare én inni der altså![]()
Åh! Det var veldig godt å høre i grunn! Takk

Jeg opplever aldri skygger på makesure, men syns de har fryktelig lite fargestoff om dagen. Syns BabyPlan er bedre nå. Helst den vanlige, for de viser bedre strek enn tidlig testene av en eller annen merkelig grunnHmm, fortsatt skygge! Vanlig på makesure? Hadde håpet den ble sterkere nå i kveld. Jeg får ta en ny i morgen tidlig. Har ingen andre tester heller![]()

Syns de ser fine utDisse to er tatt nå i kveld, 11 dpo.
Hvordan er styrken i forhold til dager dpo? Føler selv de er så svake, men jeg har aldri testet positivt før 14 dpo tidligere og da har steken lyst opp sterkt med en gang.
prøvd vanlig babyplan i stedet for tidlig? Min erfaring er at de gir mye bedre strek 
Det er jo godt å høreJeg opplever aldri skygger på makesure, men syns de har fryktelig lite fargestoff om dagen. Syns BabyPlan er bedre nå. Helst den vanlige, for de viser bedre strek enn tidlig testene av en eller annen merkelig grunn![]()

Ser ut som min gjorde 16 dpo med første ungen, og jeg fikk 1-2 på clearblue den dagen og, så sterkere enn min var!Leser nok for mye på nett og sammenligner, som gjør meg bekymret. Er denne svak for 16 dpo? Jeg ser ikke mye stigning de siste 3-4 dagene.. Men fikk 2-3 på clearblue igår.
JaNoen her som har erfaring med rfsu digital?
Hos meg tok det fem uker før hcg var helt ute, og 12 uker før jeg fikk mensen… men nå er kroppen min litt treig på å komme seg igjen etter svangerskap(etter både abort og fødsel)Mistet i MA og tok kirurgisk 1.oktober. Noen som har erfaring med dette?
Vis vedlegget 473297
Tørr ikke håpe at det er riktig. At det stemmer. Men har noen opplevd dette før? At testene blir svake, og så litt sterkere igjen? Man kan jo ikke stole blindt på appen, men den ser jo sterkere ut i virkeligheten/på bilder også.
Ja, tok lang tid for meg sist også. Men at hcg plutselig stiger igjen?Hos meg tok det fem uker før hcg var helt ute, og 12 uker før jeg fikk mensen… men nå er kroppen min litt treig på å komme seg igjen etter svangerskap(etter både abort og fødsel)
Det har jeg ikke erfaring med. Kan det være rester?Ja, tok lang tid for meg sist også. Men at hcg plutselig stiger igjen?
Jeg hadde det likt med at det økte og ble svakere litt om hverandre etter at jeg hadde kjemisk graviditet. Sluttet å stige og kun synke etter at jeg var ferdig med å blø.Mistet i MA og tok kirurgisk 1.oktober. Noen som har erfaring med dette?
Vis vedlegget 473297
Tørr ikke håpe at det er riktig. At det stemmer. Men har noen opplevd dette før? At testene blir svake, og så litt sterkere igjen? Man kan jo ikke stole blindt på appen, men den ser jo sterkere ut i virkeligheten/på bilder også.