Oss testetøser imellom

Vet ikke om det er frykt eller følelse for tvillinger, men det ble ikke noe mindre nå hvertfall. Utover det er det jo veldig hyggelig med tester som blir sterkere.! Må bare dele det, jeg blir helt gal av å ikke snakke med noen om det :hilarious: Vis vedlegget 473158
IMG_8681.jpeg
Her er min stigning med nåværende graviditet. Definitivt bare en inni der :love017

Disse to er tatt nå i kveld, 11 dpo.
Hvordan er styrken i forhold til dager dpo? Føler selv de er så svake, men jeg har aldri testet positivt før 14 dpo tidligere og da har streken lyst opp sterkt med en gang.

Vedlegg

• IMG_4158.jpeg
    IMG_4158.jpeg
    190,1 KB · Visninger: 79
  • IMG_4157.jpeg
    IMG_4157.jpeg
    285,6 KB · Visninger: 80
Last edited:
Hmm, fortsatt skygge! Vanlig på makesure? Hadde håpet den ble sterkere nå i kveld. Jeg får ta en ny i morgen tidlig. Har ingen andre tester heller :dead:
Jeg opplever aldri skygger på makesure, men syns de har fryktelig lite fargestoff om dagen. Syns BabyPlan er bedre nå. Helst den vanlige, for de viser bedre strek enn tidlig testene av en eller annen merkelig grunn :smiley-ashamed004

Disse to er tatt nå i kveld, 11 dpo.
Hvordan er styrken i forhold til dager dpo? Føler selv de er så svake, men jeg har aldri testet positivt før 14 dpo tidligere og da har steken lyst opp sterkt med en gang.
Syns de ser fine ut:happy: prøvd vanlig babyplan i stedet for tidlig? Min erfaring er at de gir mye bedre strek :smiley-ashamed004

Jeg opplever aldri skygger på makesure, men syns de har fryktelig lite fargestoff om dagen. Syns BabyPlan er bedre nå. Helst den vanlige, for de viser bedre strek enn tidlig testene av en eller annen merkelig grunn :smiley-ashamed004
Det er jo godt å høre :) testet fra 7dpo, og hver dag frem til i dag har de vært helt blenda. Plutselig skygge i dag. Vanskelig å vente helt til i morgen for å teste mer :hilarious:

Igår kveld øverst og i dag morges nederst. Testet med to forskjellige make sure i dag, en som sluttet på 53 og en 23(eller var det 27?)
Aner ikke om det her er skygger eller om det har blitt sterkere. Er 11 dpo. Men aner egentlig ikke når el var, da jeg ikke testet eller tempet. Fikk litt brunt blod nå. Så enten er mensen på vei eller så er det rester fra en evnt festeblødning..

Vedlegg

• AB2E1B4B-38A0-4ECD-99B1-2C803B69B350.jpeg
    AB2E1B4B-38A0-4ECD-99B1-2C803B69B350.jpeg
    609,5 KB · Visninger: 84
Leser nok for mye på nett og sammenligner, som gjør meg bekymret. Er denne svak for 16 dpo? Jeg ser ikke mye stigning de siste 3-4 dagene.. Men fikk 2-3 på clearblue igår.

Vedlegg

• IMG_1515.jpeg
    IMG_1515.jpeg
    601,1 KB · Visninger: 51
Hei dere.

Jeg fikk denne i dag, 14 dpo:
IMG_1196.jpeg

… Samtidig så har alle Make sure-strimlene jeg har brukt de siste tre dagene sett slik ut:
IMG_1198.jpeg

Nå går jo alt litt tregt med meg, og jeg har hatt sykluser på alt fra 27 til 89 dager det siste halvånnet år etter p-pilleslutt. Har vært på utredning privat og har gått på utrogestan siden dag 3 på siste EL og skulle egentlig begynne på letrozol på neste syklus. Sist graviditet oppdaget jeg 21 dpo (hadde ikke testet siden 11 dpo) og den endte i MA ved 6+.

Er det noen andre her som har fått positiv så sent som 14 dpo, hvor det har gått bra?

Jeg har kontakta klinikken og spurt om blodprøver og håper jeg får en avklaring da, men det føles som flere år til akkurat nå

Mistet i MA og tok kirurgisk 1.oktober. Noen som har erfaring med dette?
IMG_1376.jpeg

Tørr ikke håpe at det er riktig. At det stemmer. Men har noen opplevd dette før? At testene blir svake, og så litt sterkere igjen? Man kan jo ikke stole blindt på appen, men den ser jo sterkere ut i virkeligheten/på bilder også.

Vis vedlegget 473297
Tørr ikke håpe at det er riktig. At det stemmer. Men har noen opplevd dette før? At testene blir svake, og så litt sterkere igjen? Man kan jo ikke stole blindt på appen, men den ser jo sterkere ut i virkeligheten/på bilder også.
Hos meg tok det fem uker før hcg var helt ute, og 12 uker før jeg fikk mensen… men nå er kroppen min litt treig på å komme seg igjen etter svangerskap(etter både abort og fødsel)

Vis vedlegget 473297
Jeg hadde det likt med at det økte og ble svakere litt om hverandre etter at jeg hadde kjemisk graviditet. Sluttet å stige og kun synke etter at jeg var ferdig med å blø.

Back
Topp