Oss testetøser imellom

Er det vidi pharma de heter? Tidligtestene (stav) får jeg en del skygger på og må være supernasi å ikke se på etter 3 min for da kommer skyggene med en gang :bag: Sikkert ikke samme utfordring på strimler med 25 i sensitivitet :)
Er vidi pharma ja, de strimlene på 25mlu :love2 Har ikke opplevd skygge på de enda hvertfall.

Rfsu..så først veldig negativ ut men ved andre øyekast syns jeg jeg ser skygge? De er kjent for skygge? Vi vil IKKE ha flere barn, mannen skal steriliseres

Vedlegg

• 20251019_172313.jpg
    20251019_172313.jpg
    405,6 KB · Visninger: 90
Rfsu..så først veldig negativ ut men ved andre øyekast syns jeg jeg ser skygge? De er kjent for skygge? Vi vil IKKE ha flere barn, mannen skal steriliseres
Aldri fått strek på de med mindre jeg har vært gravid, men jeg vet at det av og til er et lite "hakk" som kan minne om en strek, og der har jeg blitt lurt noen ganger..
Det er vanskelig å si hva jeg ser på bildet. Prøv igjen i morgen...

Hei legger ved et bilde som skaper forvirring etter å prøvd en del år så fikk vi lille jenta vår sommern 2024. Mannen å jeg er ikke dirkete prøver. Men vi beskytter oss heller ikke. Når jeg testet med lille sol så hva den postiv ganske tidlige men brukte også sensitv test å ikke makesure!. Jeg er egentlig 6 dager over mens men jeg tror jeg hadde eggløsning senere for hadde el slim å vi koset oss. Så når mensen ikke dukka opp så begynte jeg å teste men negativ men så tenkte jeg vi eventuelt senere eggløsning så kan være det er for tidlig. Jeg tok denne i går kveld hører masse om make sure sine. Men testene etterpå hva det ikke like synlig. Å den nederste teste er tatt på morgenen urin. Hva er deres erfaring med en sånn strek? Har også en inderlig følelse på at jeg er gravid men kanskje det er bare for tidlig jeg kan være 11 eller 12 dpo i dag
IMG_3939.jpeg

Hadde fast smilefjes på eggløsningstest 10 okt og tok denne i dag tidlig, er det håp tror dere? Digital sa ikke gravid, men det er kanskje veldig tidlig enda. Dette er babyplan sin tidlig test. Hadde en exu i fjor i oktober - og da fikk jeg også svak strek (da på 16 dpo) så er veldig redd for dette igjen. Første positive test etter exu, ingen barn fra før av.

Vedlegg

• IMG_2972.jpeg
    IMG_2972.jpeg
    872,8 KB · Visninger: 68
Hadde fast smilefjes på eggløsningstest 10 okt og tok denne i dag tidlig, er det håp tror dere? Digital sa ikke gravid, men det er kanskje veldig tidlig enda. Dette er babyplan sin tidlig test. Hadde en exu i fjor i oktober - og da fikk jeg også svak strek (da på 16 dpo) så er veldig redd for dette igjen. Første positive test etter exu, ingen barn fra før av.
Denne ser absolutt veldig positiv ut! Gratulerer :love017 Håper den sitter :Heartred

Den ser absolutt positiv ut

Hei! Nei, dessverre… bare brukt babyplan. Ser ikke noe på den nederste, tatt ny test i dag?

Hei! Nei, dessverre… bare brukt babyplan. Ser ikke noe på den nederste, tatt ny test i dag?
God kveld ja masse men ingenting så kan være en defekt en. Men tok en ny en i tidligere å den såg jeg absolutt noe på men ikke nok til bilde må nok vente og se

God kveld ja masse men ingenting så kan være en defekt en. Men tok en ny en i tidligere å den såg jeg absolutt noe på men ikke nok til bilde må nok vente og se
Noen får sterkere tester på ettermiddag kveld tidlig i svangerskapet. Makesure pleier å være ok, men litt avhengig av batch-nr :) ta en ny i morgen, da burde du se noe om den øverste var positiv :)

God morgen alle fine!
Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Fikk som noen vet, svaaak positiv test i går med BabyPlan - men nå soleklar negativ i dag med RFSU, på morgenurin. Bilde av testene er tatt i sted så BabyPlan-testen er størknet, men streken kom etter 1,5-2 min og var lett å se selv om den var svak. 12 dpo i dag. Var det bare skyggestrek i går tro? Evt kjemisk? Selv om jeg aldri har opplevd det, dvs ikke fått det med meg i alle fall, men leser det overalt

Vedlegg

• IMG_2984.jpeg
    IMG_2984.jpeg
    857 KB · Visninger: 48
Back
Topp