Oss testetøser imellom

Så utrolig stor forskjell på de forskjellige testene, tatt på samme urin. Er det noen som vet hvilken batch med make sure man får om man bestiller fra Farmasiet nå?

Vedlegg

• IMG_4292.jpeg
    IMG_4292.jpeg
    953,7 KB · Visninger: 113
God morgen jenter!

I dag morges, på 8 dpo, har jeg testet og fått negativ. Jeg har 3 tester igjen, så om det blir negativt denne runden så må jeg kjøpe inn flere tester. Så da er spørsmålet hvilke dere anbefaler å kjøpe inn? Har hørt at noen er bedre enn andre, mens noen har dårlige batcher. Gjerne hiv inn link også om dere orker ☺xsmile9

Jeg tok denne 7dpo. Jeg ser ingenting, men av erfaring fra formuet ser jeg ikke noe selv om andre sier de ser noe. Derfor prøver jeg nå blant dere erfarne testetøsere :)
IMG_0832.jpeg

Hei, jeg trenger hjelp. Tok denne testen nettopp, ser jo en mulig strek her men streken forsvant nesten i det tiden gikk ut. Noen som har opplevd det samme? I såfall, hvordan gikk det?
IMG_5576.jpeg

Helt blenda, streken bare forduftet når det var gått 5 minutter..
Da kan det være det for eksempel kom en dråpe vann/urin på testen som laget den stripen før det tørket eller noe.. Ville kanskje ikke tatt den testen så mye med i beregningen, heller teste igjen og se. Lykke til :Heartred

Bare lurte på om dere har erfaring med tester fra Shein? Jeg ser at det er mulig å kjøpe early tests 50 stykker til 100 kroner.

Da har jeg fått tittet mer på testene på Shein. Har bestilt 3 forskjellige pakker med tester, og skal prøve disse når de kommer.
Etter å ha lest mamat2prinsesser&4prinser sin bruksanvisning har jeg også gått bananas på iHerb og kan vente følgende hjem i posten:

Omega 3:

Fertilitets-piller:

Q10:

Fertilitetssmøremiddel:

Peppermynte og salvie-te:

Fertilitetspiller til han:

I tillegg kjøpte jeg befruktningsbeger fra BabyPlan:

Så nå kan denne pp bare komme

Noen som ser noe her? Vet ikke hvor jeg er i syklusen da mens er 11 dager forsinket :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_5330.jpeg
    IMG_5330.jpeg
    911,4 KB · Visninger: 55
  • IMG_5331.jpeg
    IMG_5331.jpeg
    412,6 KB · Visninger: 53
:dance008 Vil bare komme med et lite tips til andre testetøser:

Jeg kjøpte meg strimmeltester fra Vitusapotek sitt eget merke, og ble veldig positivt overrasket! De er ganske nye, vet de hadde Lloyds Pharmacy før som var driiit :dead:Make sure har alltid vært min go to, men jeg vil våge meg å si at disse var tilnærmet lik en god batch fra Make sure. Så anbefales, og fin pris også. 15 stk for 250,-!:hello2

:dance008 Vil bare komme med et lite tips til andre testetøser:

Jeg kjøpte meg strimmeltester fra Vitusapotek sitt eget merke, og ble veldig positivt overrasket! De er ganske nye, vet de hadde Lloyds Pharmacy før som var driiit :dead:Make sure har alltid vært min go to, men jeg vil våge meg å si at disse var tilnærmet lik en god batch fra Make sure. Så anbefales, og fin pris også. 15 stk for 250,-!:hello2
Er det vidi pharma de heter? Tidligtestene (stav) får jeg en del skygger på og må være supernasi å ikke se på etter 3 min for da kommer skyggene med en gang :bag: Sikkert ikke samme utfordring på strimler med 25 i sensitivitet :)

Back
Topp