Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser ikke noe enda men 7 dpo er super tidlig, blir spennende fremover! Krysser fingreneJeg tok denne 7dpo. Jeg ser ingenting, men av erfaring fra formuet ser jeg ikke noe selv om andre sier de ser noe. Derfor prøver jeg nå blant dere erfarne testetøsere
Vis vedlegget 471786

Den var veldig tydelig ja, men samtidig var det noe som var litt "off" med streken. Hvordan ser den ut tørket?Hei, jeg trenger hjelp. Tok denne testen nettopp, ser jo en mulig strek her men streken forsvant nesten i det tiden gikk ut. Noen som har opplevd det samme? I såfall, hvordan gikk det? Vis vedlegget 471862
Helt blenda, streken bare forduftet når det var gått 5 minutter..Den var veldig tydelig ja, men samtidig var det noe som var litt "off" med streken. Hvordan ser den ut tørket?
Da kan det være det for eksempel kom en dråpe vann/urin på testen som laget den stripen før det tørket eller noe.. Ville kanskje ikke tatt den testen så mye med i beregningen, heller teste igjen og se. Lykke tilHelt blenda, streken bare forduftet når det var gått 5 minutter..

Ser dessverre ikke noe, du hadde nok en senere eggløsning. Eller tok du eggløsningstest?Noen som ser noe her? Vet ikke hvor jeg er i syklusen da mens er 11 dager forsinket![]()
Hadde eggløsning 22.sep.. men har hatt rar syklus etter vesle kom i fjor sommerSer dessverre ikke noe, du hadde nok en senere eggløsning. Eller tok du eggløsningstest?
Aaa ok, så frustrerende!Hadde eggløsning 22.sep.. men har hatt rar syklus etter vesle kom i fjor sommer

Den der rosa utHei! Første gang jeg prøver Make Sure sine tester. 9 /10 dpo. Noen som tenker dette er en skygge? 20min siden denne ble tatt.Vis vedlegget 472710

Vil bare komme med et lite tips til andre testetøser:
Make sure har alltid vært min go to, men jeg vil våge meg å si at disse var tilnærmet lik en god batch fra Make sure. Så anbefales, og fin pris også. 15 stk for 250,-!
Er det vidi pharma de heter? Tidligtestene (stav) får jeg en del skygger på og må være supernasi å ikke se på etter 3 min for da kommer skyggene med en gangVil bare komme med et lite tips til andre testetøser:
Jeg kjøpte meg strimmeltester fra Vitusapotek sitt eget merke, og ble veldig positivt overrasket! De er ganske nye, vet de hadde Lloyds Pharmacy før som var driiitMake sure har alltid vært min go to, men jeg vil våge meg å si at disse var tilnærmet lik en god batch fra Make sure. Så anbefales, og fin pris også. 15 stk for 250,-!
![]()
Sikkert ikke samme utfordring på strimler med 25 i sensitivitet