Oss testetøser imellom

Æ tok nettopp en baby plan tidlig strimle test får å se om æ klarte få med skyggestreken jeg så sist på foto. Vet ikke om du klarer se det, lit vanskelig og få med på foto :smiley-ashamed004
Men er veldig 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Men så kommer disse streker opp… og æ klarer se dem innom tidsfristen

Men som sagt, din ser mer ut som baby strek. Håper neste testen er mer klar :love017

Vedlegg

• IMG_2673.jpeg
    IMG_2673.jpeg
    213,5 KB · Visninger: 41
Jeg er litt usikker på dpo, men det er mellom 8-11 dpo (iht positiv EL test er jeg 8 dpo). Tok en graviditetstest mest fordi jeg skal ta blodprøver denne uken i forbindelse med fertilitetsutredning (privat, etter 2 kjemiske og «høy» alder, 37 år).
Ser derimot en tydelig strek på denne? De gangene jeg har testet ved kjemisk ble ikke testene positive før 13-14 dpo og var veldig svake.

Er forsiktig håpefull, men har bestilt en hastetime til legen i morgen for å forhøre meg om progesteron.

Vedlegg

• IMG_6102.jpeg
    IMG_6102.jpeg
    265,7 KB · Visninger: 67
Oi, det er så kjedelig med skyggestreker:banghead: takk for at du viste, kanskje lurt jeg prøver å minske forhåpningene mine litt! Vet du om det gjelder både de vanlige og tidlig testene til babyplan? Eller bare tidlig testene?

Jeg tok disse også, en vanlig og en tidlig test fra babyplan. Ser dere noe her da?:facepalm:

Vedlegg

• IMG_6460.png
    IMG_6460.png
    1,9 MB · Visninger: 70
  • IMG_6461.png
    IMG_6461.png
    1,9 MB · Visninger: 69
Oi, det er så kjedelig med skyggestreker:banghead: takk for at du viste, kanskje lurt jeg prøver å minske forhåpningene mine litt! Vet du om det gjelder både de vanlige og tidlig testene til babyplan? Eller bare tidlig testene?

Jeg tok disse også, en vanlig og en tidlig test fra babyplan. Ser dere noe her da?:facepalm:
Der ser ikke ut som «skygger» det, da. Ser ut som en begynnelse på en strek.

Dette ser ut som streker med farge og ikke bare skygger. Ikke fått skygge på vanlig babyplan

Ja altså jeg hadde SA/kjemisk grav. ikke lenge sia, begynte altså bløde 15/8. og var ferdig og bløde ca 21/8. så trur nok ikke det er mulig jeg er allerede gravid på nytt… så må va skygge strek på mine. Er veldig glad at jeg prøvde dem før det blei mulig at jeg var gravid.

Men har bare di tidlige, så kan dessverre ikke dele nå info om di andre :smiley-ashamed004

Men må si at jeg ser streker på begge dine tester her, og jeg trur det er baby strek. Ikke skygge xsmile5

Gleder mæ til å se om di blir sterkere!

Ja altså jeg hadde SA/kjemisk grav. ikke lenge sia, begynte altså bløde 15/8. og var ferdig og bløde ca 21/8. så trur nok ikke det er mulig jeg er allerede gravid på nytt… så må va skygge strek på mine. Er veldig glad at jeg prøvde dem før det blei mulig at jeg var gravid.

Men har bare di tidlige, så kan dessverre ikke dele nå info om di andre :smiley-ashamed004

Men må si at jeg ser streker på begge dine tester her, og jeg trur det er baby strek. Ikke skygge xsmile5

Gleder mæ til å se om di blir sterkere!
Åh, så trist! Håper den sitter for deg snart:happy:

Jeg klarte ikke dy meg, så tok en til av både tidlig og vanlig nå nettopp. Syns det er vanskelig å se strekene i det hele tatt, men håper det er fordi det er kveldsurin.. ser dere noe her da? Legger også med redigert bilde, der ser jeg de enklere, men det er vel litt å lure seg selv kanskje:nailbiting: syns nesten de syns bedre på bildet enn i virkeligheten

Vedlegg

• IMG_6496.png
    IMG_6496.png
    1,1 MB · Visninger: 58
  • IMG_6497.png
    IMG_6497.png
    1,4 MB · Visninger: 55
  • IMG_6498.png
    IMG_6498.png
    1,1 MB · Visninger: 57

Jeg klarte ikke dy meg, så tok en til av både tidlig og vanlig nå nettopp. Syns det er vanskelig å se strekene i det hele tatt, men håper det er fordi det er kveldsurin.. ser dere noe her da? Legger også med redigert bilde, der ser jeg de enklere, men det er vel litt å lure seg selv kanskje:nailbiting: syns nesten de syns bedre på bildet enn i virkeligheten
Ser fortsatt. Hvor mange DPO er du?

Ser jo fortsatt strek :love017
Har du noen andre typer tester? Kanskje lurt å prøve med en annen type og for å se. Håper strekene blir sterkere i morgen!

Og takk, har EL ca nå… enten i dag eller i morgen eller om et par dager. Vanskelig å vite når man har PCOS :smiley-ashamed004

Ser jo fortsatt strek :love017
Har du noen andre typer tester? Kanskje lurt å prøve med en annen type og for å se. Håper strekene blir sterkere i morgen!

Og takk, har EL ca nå… enten i dag eller i morgen eller om et par dager. Vanskelig å vite når man har PCOS :smiley-ashamed004
Her er dagens tester! Syns de ser tydeligere ut i dag :) Men fortsatt kanskje for svake.. Negativ clear blue ultratidlig!
I dag ble ikke streken borte eller svakere etter den tørket heller.
Da er det vanskelig ja! Ønsker deg lykke til:love7

Vedlegg

• IMG_6526.jpeg
    IMG_6526.jpeg
    435,3 KB · Visninger: 68
  • IMG_6533.png
    IMG_6533.png
    963,9 KB · Visninger: 65
  • IMG_6531.png
    IMG_6531.png
    1,2 MB · Visninger: 65
  • IMG_6523.jpeg
    IMG_6523.jpeg
    305,7 KB · Visninger: 65
Her er dagens tester! Syns de ser tydeligere ut i dag :) Men fortsatt kanskje for svake.. Negativ clear blue ultratidlig!
I dag ble ikke streken borte eller svakere etter den tørket heller.
Da er det vanskelig ja! Ønsker deg lykke til:love7

Vedlegg

• IMG_6540.jpeg
    IMG_6540.jpeg
    233,3 KB · Visninger: 47
  • IMG_6546.png
    IMG_6546.png
    997,3 KB · Visninger: 52
Ihht EL test er jeg 9 dpo i dag (FF klarte aldri bekrefte eggløsning basert på temp). Har ikke fått positiv test så tidlig før, og håper det er et positivt tegn mtp kjemisk? Har to sykluser med det bak meg nå. IMG_6106.jpeg

Back
Topp