Oss testetøser imellom

Denne ser negativ ut. Det vanlige for eggløsningstester er at teststreken skal være minst like sterk som kontrollstreken, eller sterkere, for at den skal være positiv. Men det kan godt hende den er på vei til å bli positiv, så fortsett å teste :)

(Hvis du har lagt inn testen i en app som leser av graviditetstester, så er nok det grunnen til at den sier at testen er positiv, fordi graviditetstester og eggløsningstester leses av ulikt. En graviditetstest er positiv bare det er strek der, enten den er sterk eller svak, mens en eggløsningstest altså må ha en strek som er minst like sterk som kontrollstreken for å være positiv.)
Takk! Streken har blitt sterkere og sterkere de tre siste dagene, så håper det fortsetter! Legger inn på flo og premom som eggløsningstest

:Heartred
IMG_5557.jpeg

Hva hvis du legger dem annenhver dag og sammenligner? Synes 15 ser en del sterkere ut enn 13
Får samme verdi på premom på dag 13 og 15, og de er ganske like. Kun litt sterkere siden 13 er tørket inn, men regner med de blir lik når siste tørker også. Irriterer meg at det ikke bare kan være en åpenbar stigning :happy8

Er ganske sikker på EL ja, testet med strimmel - og fikk første svake positive test på 7 dpo! @Hjerteliten

IMG_7015.jpeg

Det der er ingen skygge nei!! :D Tipper den spår ut på digital.
Klarte ikke dy meg (igjen, hehe), og måtte bare teste siden du spådde det. Og jaggu ser det ikke ut som at du hadde rett! Jeg er visst gravid!:eek::D
Dette er ultra early med sensitivitet på 10. Hvor tidlig tror dere at den slår ut på "vanlig" test med sensitivitet på 25? Har lyst til å overraske kjæresten med at det faktisk står "gravid" på testen.
IMG_6074 – stort.jpeg

Klarte ikke dy meg (igjen, hehe), og måtte bare teste siden du spådde det. Og jaggu ser det ikke ut som at du hadde rett! Jeg er visst gravid!:eek::D
Dette er ultra early med sensitivitet på 10. Hvor tidlig tror dere at den slår ut på "vanlig" test med sensitivitet på 25? Har lyst til å overraske kjæresten med at det faktisk står "gravid" på testen.
Vis vedlegget 465085
Se der ja! :smiley-bounce022 :smiley-bounce022

Kveldens el test, cd 12. Tanker?

Den er nok enda negativ i følge mitt syn ihvertfall:happy:

Gøy å følge med progresjon her, har gått på prevensjon i mange år så har ikke hatt kontroll på egen syklus!
test.png

Last edited:
Jeg tolker denne som negativ, men at toppen kan komme i natt eller i morgen (avhengig av hvor rask stigning du har). Spennende!
Da tolket vi det likt :happy:

Tok en ny nå klokken 1, synes den så mer negativ ut mulig toppen var tidligere i morges?
Får legge inn aksjer i dag for sikkerhetsskyld, også fortsette testing for å se virkelig en berg og dalbane dette når man ikke kjenner syklusen sin!

Vedlegg

• test.png
    test.png
    919,4 KB · Visninger: 34
Ser dere en skyggestrek? Testen har ligget noen dager…

Vedlegg

• IMG_2306.jpeg
    IMG_2306.jpeg
    102,6 KB · Visninger: 74
Back
Topp