Nederste test er fra i dag, hadde sex i går. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg blir gravid her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingen strek dessverre. Hvis det er «normal» så er det treg.Noen som ser strek her? Er veldig veldig tidligVis vedlegget 464653
Normal jaJeg ser ingen strek dessverre. Hvis det er «normal» så er det treg.
Jeg ser også noe, en mørk skygge, mulig det er begynnelsen på en strekNormal jahar fått strek tidlig på de hver gang jeg har vært gravid, rundt 9dpo. Er bare 7 i dag, men føler det er noe

Ser noe her, men vanskelig å si om den er positiv. Ta en ny om et par dager
Normal test? Ikke bruk dem til tidlig testingNoen som ser strek her? Er veldig veldig tidligVis vedlegget 464653
20-25%, hvis du er helt gjennomsnittlig fertil og frisk.Nederste test er fra i dag, hadde sex i går. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg blir gravid herVis vedlegget 464517
Var det jeg hadde liggende og klarte ikke venteNormal test? Ikke bruk dem til tidlig testingUtrolig dårlige, funker best etter IKM
![]()

Var det jeg hadde liggende og klarte ikke ventehvilke burde man bruke? Har pleid å få positiv på disse rundt 10 dpo tidligere, men aldri testet så tidlig som 8 dpo før
![]()
Får prøve å ha litt is i magen og vente et par dagerMake sure er bedre - selv om de har tapt seg veldig de siste årene. Babyplan er veldig bra. Ellers er det en del utenlandske tester som er fine.
Om du får positiv 10 dpo til vanlig på disse, hadde du sikkert sett noe på 8dpo på mange andre tester, tenker jeg
Du får jo positiv på disse også etterhvert, men tar lengre tid![]()
også får jeg kjøpe inn litt andre typer til neste pp 
Tidligtester fra BP !Får prøve å ha litt is i magen og vente et par dagerogså får jeg kjøpe inn litt andre typer til neste pp
![]()
De selges kun på nett?Tidligtester fra BP !da kan du med godt mot teste tiiidlig. Men får satse du slipper vente til neste pp
Lykke til med testingen!
Jepp, like greit å bestille så snart tr kommer. De er kjappe i posten dogDe selges kun på nett?![]()
Takk for tipsJepp, like greit å bestille så snart tr kommer. De er kjappe i posten dogogså er EL testene der også veldig bra.

Jeg ser noe på begge testene, men for svake streker til at jeg hadde vært helt sikkerHelp needed.. Tok hcg hos lege igår morgest, som viste <2. Legen mente derfor at det er ingen sjans for at det gikk denne PP. Men var kun 8 dpo når jeg tok blodprøver, så skjønner ikke at hun kan være så bastant på det? Og hatt positive og økende tester siden 7 dpo til idag 9 dpo. Fikk pos vanlig test først idag. Legger med bilde av test (tidlig+vanlig) fra idag. Ser det ikke veldig ut som positive tester?
Vis vedlegget 464723
Help needed.. Tok hcg hos lege igår morgest, som viste <2. Legen mente derfor at det er ingen sjans for at det gikk denne PP. Men var kun 8 dpo når jeg tok blodprøver, så skjønner ikke at hun kan være så bastant på det? Og hatt positive og økende tester siden 7 dpo til idag 9 dpo. Fikk pos vanlig test først idag. Legger med bilde av test (tidlig+vanlig) fra idag. Ser det ikke veldig ut som positive tester?
Vis vedlegget 464723
Jeg synes de ser veldig positive ut! Ta ny imorgen, håper den er sterkere til daHelp needed.. Tok hcg hos lege igår morgest, som viste <2. Legen mente derfor at det er ingen sjans for at det gikk denne PP. Men var kun 8 dpo når jeg tok blodprøver, så skjønner ikke at hun kan være så bastant på det? Og hatt positive og økende tester siden 7 dpo til idag 9 dpo. Fikk pos vanlig test først idag. Legger med bilde av test (tidlig+vanlig) fra idag. Ser det ikke veldig ut som positive tester?
Vis vedlegget 464723