Oss testetøser imellom

Nederste test er fra i dag, hadde sex i går. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg blir gravid her
IMG_8838.jpeg

Nederste test er fra i dag, hadde sex i går. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg blir gravid herVis vedlegget 464517
20-25%, hvis du er helt gjennomsnittlig fertil og frisk.
Det er det statistikken sier.
Selv om du timer alt rett osv, så er det ikke noen garanti for at du blir gravid på det forsøket; men sjansene er gode når man timer aksjene riktig. Forøvrig, om du fikk positiv EL på.mandag, hadde du *sannsynligvis* eggløsning på tirsdag (alt etter som), så lurt å legge inn aksjer samme dag/dagen etter positiv EL også :)
Men to dager før EL er altså godt innafor til å bli gravid.

Var det jeg hadde liggende og klarte ikke vente:phvilke burde man bruke? Har pleid å få positiv på disse rundt 10 dpo tidligere, men aldri testet så tidlig som 8 dpo før :think005

Make sure er bedre - selv om de har tapt seg veldig de siste årene. Babyplan er veldig bra. Ellers er det en del utenlandske tester som er fine.
Om du får positiv 10 dpo til vanlig på disse, hadde du sikkert sett noe på 8dpo på mange andre tester, tenker jeg :smiley-ashamed004
Du får jo positiv på disse også etterhvert, men tar lengre tid ❤️

Make sure er bedre - selv om de har tapt seg veldig de siste årene. Babyplan er veldig bra. Ellers er det en del utenlandske tester som er fine.
Om du får positiv 10 dpo til vanlig på disse, hadde du sikkert sett noe på 8dpo på mange andre tester, tenker jeg :smiley-ashamed004
Du får jo positiv på disse også etterhvert, men tar lengre tid ❤️
Får prøve å ha litt is i magen og vente et par dager :nailbiting: også får jeg kjøpe inn litt andre typer til neste pp :Heartred

Får prøve å ha litt is i magen og vente et par dager :nailbiting: også får jeg kjøpe inn litt andre typer til neste pp :Heartred
Tidligtester fra BP ! :D da kan du med godt mot teste tiiidlig. Men får satse du slipper vente til neste pp :) Lykke til med testingen!

Help needed.. Tok hcg hos lege igår morgest, som viste <2. Legen mente derfor at det er ingen sjans for at det gikk denne PP. Men var kun 8 dpo når jeg tok blodprøver, så skjønner ikke at hun kan være så bastant på det? Og hatt positive og økende tester siden 7 dpo til idag 9 dpo. Fikk pos vanlig test først idag. Legger med bilde av test (tidlig+vanlig) fra idag. Ser det ikke veldig ut som positive tester?

IMG_6826.jpeg

Help needed.. Tok hcg hos lege igår morgest, som viste <2. Legen mente derfor at det er ingen sjans for at det gikk denne PP. Men var kun 8 dpo når jeg tok blodprøver, så skjønner ikke at hun kan være så bastant på det? Og hatt positive og økende tester siden 7 dpo til idag 9 dpo. Fikk pos vanlig test først idag. Legger med bilde av test (tidlig+vanlig) fra idag. Ser det ikke veldig ut som positive tester?

Vis vedlegget 464723
Jeg ser noe på begge testene, men for svake streker til at jeg hadde vært helt sikker ❤️

Vis vedlegget 464723

Du får utslag på testene, så noe er det som skjer. Jeg tror du må ta tiden til hjelp, og er det graviditet på gang, så vil testene øke i styrke de neste dagene, er det ikke det, og det er kjemisk, så blir testene dessverre negative… krysser fingrene!

Last edited:

Vis vedlegget 464723
Jeg synes de ser veldig positive ut! Ta ny imorgen, håper den er sterkere til da :hello2

Back
Topp