Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du gravid?Ligner på min test 9dpo
Yup. Hu holder meg nap trapped nåVar du gravid?
januar baby.Tusen takkWohooo gratulerer![]()
![]()
![]()

Det er så fantastisk å se! Hurra for degAltså.. Jeg klarer ikke å slutte å teste
Det er så gøy at de har blitt så «sterke» siden i går og det på utvannet urin, var jo nesten usynlig i går jo
Vis vedlegget 464379
Har du noen symptomer?Det er så fantastisk å se! Hurra for degHar du noen symptomer?
Litt ør i hodet bare 
Jada, de fleste produserer nok HCG til å slå ut på vanlig test innen IKMKan eg ta ein vanleg g test strimmel I morgen tidlig sjølv om mens ikkje skal komme før Mandag?

For håpe testen er god nok til å slå ut om eg skulle vert heldigJada, de fleste produserer nok HCG til å slå ut på vanlig test innen IKM![]()
Tester kan variere i kvalitet, men de skal jo slå ut på 25 i HCGFor håpe testen er god nok til å slå ut om eg skulle vert heldig
Hurra!!![]()
Føler meg så heldigHar blødningen stoppet? Endometriet trenger tid på å bygge seg opp, så om du enda blør er det vell usannsynlig at ny EL er på vei?Hei trenger litt hjelp til tolkning av eggløsningstest. På dag 8 eller 9 av blødning etter SA, så g testen er fortsatt svakt positivt. Tokk en eggløsningstest nå som er veldig sterk. Jeg må vel kanskje trekke fra noe av påvirkningen fra hcg på den? Eggløsningstesten i går morges var mye svakere
Ja blødning ser ut til å ha stoppet heldigvis. Bare spotting i morges og nå ikke noe på papiret engangHar blødningen stoppet? Endometriet trenger tid på å bygge seg opp, så om du enda blør er det vell usannsynlig at ny EL er på vei?
(11 DPO)