Jeg ser noe på begge testene, men for svake streker til at jeg hadde vært helt sikker![]()
Du får utslag på testene, så noe er det som skjer. Jeg tror du må ta tiden til hjelp, og er det graviditet på gang, så vil testene øke i styrke de neste dagene, er det ikke det, og det er kjemisk, så blir testene dessverre negative… krysser fingrene!
Takk for svar! Ja er vel bare å smøøre seg med tålmodighet å se. Hvis jeg ikke hadde tatt blodprøve så hadde jeg jo vært lykkelig uviten, da jeg synes streken er like bra som forrige graviditet som klarte seg til uke 9. Så prøver egt å legge det resultatet litt bak meg, og heller ta en ny kontroll senere og følge med vanlige tester. Litt irriterende at legen ville ha så tidlig hcg test haha, kunne gjerne ventet litt så man slipper ekstra usikkerhet.Jeg synes de ser veldig positive ut! Ta ny imorgen, håper den er sterkere til da![]()

Men har tenkt litt på det, og lurer på om hun bare har hatt det veldig travelt og trodd jeg var lenger på vei! Det er eneste jeg synes høres logisk ut.
Hadde igjen 1 test og da var det like greit å bli kvitt den
9 dpo i dag

Har tydelig sterkere streker på kvelden så vet ikke om jeg skal ta den lørdags morgen eller kveld? Eller om jeg tar den allerede i morgen kveld, er litt utålmodig nå, vil bare ha et svar

håper håper håper den er litt sterkere i morgen tidlig
Fortsatt vanskelig å få det på bildet, men håper flere enn bare jeg ser den