Oss testetøser imellom

8 dpo på vanlig test blir nok en veldig svak strek ja! Krysser fingrene for deg :) Du kan melde deg inn i IKM gruppe 26 hvis du forventer mensen en dag neste uke?
Ja dette e makesure, tørr ikke bruke noen andre nå da jeg har fått skygge ofte med rfsu og liker generelt strimmel tester bedre :)
Okey, ja forventer det i slutten av neste uke. Tusen takk da skal jeg gjøre det :)

Bare 7 dpo, så alt for tidlig å teste egentlig :smiley-ashamed004 Jeg bare har følt det litt på kroppen, og tempen har vært stigende og fin. Skulle egentlig være sterk og ikke teste før 1 juli men :bag::smiley-ashamed004
Tok en rfsu tidlig test - syns jeg ser noe på den, men kan også bare være skygge.
Skal prøve å vente til 10 dpo med å ta en til hvertfall :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_20250624_095919.jpg
    IMG_20250624_095919.jpg
    36,7 KB · Visninger: 78
  • IMG_20250624_100028.jpg
    IMG_20250624_100028.jpg
    124,9 KB · Visninger: 76
Tok de på verdens mørkeste campingtoalett fordi jeg ikke klarte å holde meg lenger. Takk for at kamera greier å øke lysstyrken litt. Jeg har strekøyne, men så stoler jeg ikke på disse tidligtestene heller siden jeg føler jeg ser skygger på hver og en av de :wtf:

Vedlegg

• IMG_6435.jpeg
    IMG_6435.jpeg
    368,5 KB · Visninger: 114
  • IMG_6446.jpeg
    IMG_6446.jpeg
    317,4 KB · Visninger: 112
Må ha flere tester jeg nå:shy:

Noen som vet hvilke tidligtester man kan kjøpe i butikk som er gode? Og helst ikke koster en formue
Kjøp makesure vanlig. Det du har der ligner veldig på normal sine tester, samt flere Kinatester.. men vet ikke om det er evt det samme. Uansett, de er ikke spesielt sensitive, hvis det er noe ala det samme, så hvis du ser "noe" på disse, tror jeg make sure vanlig vil vise strek. :p
Makesure er rimelige og du får en 10pk til en fornuftig pris.
Er egentlig ikke så mye annet å gå for heller; make sure tidlig er visst ikke så bra hører jeg folk si? Rfsu er bare å styre unna, og metode er litt treg, tross for at de skryter på seg tidligtest.

Snapchat-302647602.jpg

Får prøve igjen i ettermiddag/kveld :p
9dpo

Skyggestrek eller tidlig positiv? Ifølge app er jeg 4+3 i dag, og hadde nettopp blødning på 2-3 dager.. Jeg vet ikke hva jeg ser selv lenger.. ser vertfall minimalt til noe som helst, nå når den har tørket noen timer. Hva tenker dere?
IMG_5110.jpeg

Her er enda eit bilde av samme test i dagslys☺️
Ser noe svakt der, men blir alltid litt skeptisk når fargestoffet har sklidd ut såpass mye. Får du tatt en ny i dag? :) Pass på å ikke holde den i urinet for lenge, og ikke over streken. Den bør også være tydeligere i dag :Heartred

Men: 4+3 burde HCG være over 100, og da ville man fått en strek som var veldig tydelig. Kan du være tidligere på vei?

Ikke fått kjøpt gode tester enda, så her er enda en billigtest… men er svak strek. Fortsatt ikke tidligtest. Hadde vel vært tydeligere nå om det hadde vært noe? Er 13 dpo. Aldri testet med annet enn tidligtester i denne perioden, så vet ikke hvor tydelig strek en vanlig test har?

Legger nok godviljen for mye til, hvis ikke dette er baby, blir det aldri flere for oss
IMG_1067.jpeg

Skyggestrek eller tidlig positiv? Ifølge app er jeg 4+3 i dag, og hadde nettopp blødning på 2-3 dager.. Jeg vet ikke hva jeg ser selv lenger.. ser vertfall minimalt til noe som helst, nå når den har tørket noen timer. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 463901
Njææ. Kanskje "noe", men.. ny test tenker jeg.

Ikke fått kjøpt gode tester enda, så her er enda en billigtest… men er svak strek. Fortsatt ikke tidligtest. Hadde vel vært tydeligere nå om det hadde vært noe? Er 13 dpo. Aldri testet med annet enn tidligtester i denne perioden, så vet ikke hvor tydelig strek en vanlig test har?

Legger nok godviljen for mye til, hvis ikke dette er baby, blir det aldri flere for oss
Vis vedlegget 464086
Synes jeg ser, men disse er vel også eksepsjonelt trege? Prøv vanlig make sure eller evt CB tidlig digital?

Back
Topp