Kjempebra, syns du må få bli godt fulgt opp, men sånt må man vel passe på selv, som du sier så må du vel purre påJeg har allerede en plan hvis jeg skulle fått positiv test i nærmeste fremtid. Da skal jeg mase meg til flere blodprøver for hcg (for å se om nivået øker bra) og så purre på henvisning for tidlig ul for å se at det ligger på rett sted (fikk beskjed av overlege at jeg får ul ca 6+0 eller noe sånn, for å utelukke ny exu)
Ting kan jo gå bra fordi om diverse ikke går etter planen, så vi får bare prøve å overbevise oss selv om det!
![]()

Absolutt, og det er jo ikke et alternativ å ikke prøve fordi heller

):
Derfor lurer jeg litt på hvordan vi skal "oversette" resultatene deres til utslaget på våre hjemmetester...
lurer på om vi så må vi legge på en dag eller noe for å anta når vi har hatt implantasjon?
Kan de ikke bare teste med hjemmetester på de testene også da, for vår del? Ikke gjøre det så saaabla komplisert for oss med testene våre
Hihihi

Hadde innsett av 5-dagers embryo på onsdag, men tok også ovitrelle 14.mai, men den skal jo være ute av kroppen nå. Har ikke testdag før 4.juni, men ble så fristet da fler har sagt at de fikk positiv test 5 dager etter innsett