Ja, enig. Er veldig mange som legger mykje i skyggene ein får, og ein må ha over 5 l/u før ein er gravid, og over 5 viser lett er min erfaring. Den mangedobler seg også første døgn er min erfaring, så er den lik eller fremdeles skygge dagen etter er det høyst sjeldent det går bra. Øverste bilde enda i SA, mista 5+0 trur eg, testene blei ikkje særlig sterkere.
Derfor eg tenke at folk må få synse og lese egne tester, men ein skal være forsiktig med å ilegge "eg ser" på noko som er svakt og ikkje ein gang rosa, for det kan ikkje-gravide lett få. Og alle som redigere testene sine og legger ut lager med stor sannsynlighet falskt håp for seg sjølv også. Ein bør ikkje redigere for å se strek. Og med alle dei sterke skyggene som har vært dei siste åra (litt som du sier, dei er laga
for bra) så bør ein kun kommentere andres når det er tydelig positiv syns iallefall eg

Er mange som skriver "eg fekk berre skygge" og så fleire som berre MÅ skrive at den er sterkere, denne er positiv, aldri i livet om det er skygge osv osv. Eg er skyldig sjølv der altså, men kjenner ekstra på det når eg kommer inn igjen her nå, at me kanskje må få eit litt bedre kommentarmiljø rundt hcg tester