Oss testetøser imellom

1000019141.jpg

Vet ikke helt hvor mange dager DPO, men mellom 8-10dpo. Jeg synes kanskje jeg så noe antydning, men så synes jeg kanskje den var helt hvit. Så på den igjen en halvtime etter og ser nå en skygge. Vet ikke om det er babystrek eller fordampning... Hva tror dere? Noen som har lignende opplevelser? Fortsatt en del dager til IKM (mellom 24.04-26-04).

Vis vedlegget 458833
Vet ikke helt hvor mange dager DPO, men mellom 8-10dpo. Jeg synes kanskje jeg så noe antydning, men så synes jeg kanskje den var helt hvit. Så på den igjen en halvtime etter og ser nå en skygge. Vet ikke om det er babystrek eller fordampning... Hva tror dere? Noen som har lignende opplevelser? Fortsatt en del dager til IKM (mellom 24.04-26-04).
Jeg har ofte fått helt hvit strek på disse innenfor avlesningstiden. Mao er den negativ og man ser bare området der det skal komme strek. Etter tiden har den av og til fylt seg med litt fargestoff, men da er den jo ugyldig. Du får nesten bare teste i morgen og se om det blir noe mer :)

Jeg har ofte fått helt hvit strek på disse innenfor avlesningstiden. Mao er den negativ og man ser bare området der det skal komme strek. Etter tiden har den av og til fylt seg med litt fargestoff, men da er den jo ugyldig. Du får nesten bare teste i morgen og se om det blir noe mer :)
Ja, er vel det jeg også tror... Men det er fortsatt tidlig, så får ikke miste håpet helt enda❤️

Hei igjen dere!
Jeg vet at de testene her er ikke helt god men eneste jeg hadde igjen nå, å ingen apotek oppe før i morgen så jeg bare prøvde. Den her e lest av innen tiden.
Ser dere noe? Syns jeg ser noe men igjen vet det e stor sjanse for skygge på disse.
Skulle ønske jeg hadde baby plan sine for de brukte jeg ved første svangerskap

Vedlegg

• IMG_0342.jpeg
    IMG_0342.jpeg
    957,6 KB · Visninger: 120
Hei! Ville dere ansett denne eggløsningstesten som positiv eller bare at det nærmer seg? Premom vurdere den til 0,8 men jeg synes den ser ganske sterk ut. :) Kanskje positiv ila dagen?

Vedlegg

• IMG_0921.jpeg
    IMG_0921.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 56
Har hatt opp å ned på EL -tester, men har merket den rundt hjørnet. Men i går plutselig har jeg begynt å spotte først brunt også rødt-rosa og mest slim, har fortsatt til i dag. Har ikke pms og har litt ubehag noen ganger,men trenger bare å bruke truseinnlegg. Har noen erfart dette?

Ikke noe vits å ta flere hcg nå iallefall, du har høye tall. Det er kjempebra!! Kanskje det er tvillinger :)
Haha nei, ble siste idag, har hatt kjemisk tidligere, så har stressa mye, er 5+0 idag og er spent på hvor mye hcg jeg har. Oioi tvillinger, ja det hadde vært både koselig og stressende :woot:

9/10 dpo idag, føler jeg ser en svak strek på den nederste Hva tror dere?
Synes dessverre det ser ut som tørr test og indentation line, altså strek hvor det burde bli strek hvis positiv. Men, disse testene er ikke så gode, fortsatt håp :happy:

Testing i gang. Usikker dpo. Blenda etter fem min, men etter 10-15 min ser jeg farge :o RFSU tidlig!

Hva tror dere:

5 min
IMG_3626.jpeg
Vet man ikke skal gå over tiden men jeg gjorde det! Ca 10 min
IMG_3626.jpegIMG_3629.jpeg

Og ca 15 min

IMG_3634.jpeg

Er jo noe der! Mer farge i virkeligheten

Og 25 min!

IMG_3637.jpeg

Back
Topp