Hvilken dpo?Ser jeg syner?Vis vedlegget 458814
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dpo?Ser jeg syner?Vis vedlegget 458814
Jeg har ofte fått helt hvit strek på disse innenfor avlesningstiden. Mao er den negativ og man ser bare området der det skal komme strek. Etter tiden har den av og til fylt seg med litt fargestoff, men da er den jo ugyldig. Du får nesten bare teste i morgen og se om det blir noe merVis vedlegget 458833
Vet ikke helt hvor mange dager DPO, men mellom 8-10dpo. Jeg synes kanskje jeg så noe antydning, men så synes jeg kanskje den var helt hvit. Så på den igjen en halvtime etter og ser nå en skygge. Vet ikke om det er babystrek eller fordampning... Hva tror dere? Noen som har lignende opplevelser? Fortsatt en del dager til IKM (mellom 24.04-26-04).
Jeg vet ikke. Har PCO og ingen kontroll. Fikk full smily på clearblue sin digitale el test 10.04. Men den har også vært positiv før uten at jeg har verken fått mens eller positiv test. Våger ikke helt å håpe for myeHvilken dpo?
Ja, er vel det jeg også tror... Men det er fortsatt tidlig, så får ikke miste håpet helt endaJeg har ofte fått helt hvit strek på disse innenfor avlesningstiden. Mao er den negativ og man ser bare området der det skal komme strek. Etter tiden har den av og til fylt seg med litt fargestoff, men da er den jo ugyldig. Du får nesten bare teste i morgen og se om det blir noe mer![]()
Tok en til 3 dager senere som var på 173, er 19dpo idag og alt ser ut til å gå bra. Skal ta ny hcg prøve imorgenHCG 15 er bra på 9 dpo, tyder på vellykket implantasjon! Testene ser bra ut!
Ikke noe vits å ta flere hcg nå iallefall, du har høye tall. Det er kjempebra!! Kanskje det er tvillingerTok en til 3 dager senere som var på 173, er 19dpo idag og alt ser ut til å gå bra. Skal ta ny hcg prøve imorgen![]()
Ville tatt en til litt utpå dagenHei! Ville dere ansett denne eggløsningstesten som positiv eller bare at det nærmer seg? Premom vurdere den til 0,8 men jeg synes den ser ganske sterk ut.Kanskje positiv ila dagen?
Ja, ser også en svak strek på den nederste. Spennende!9/10 dpo idag, føler jeg ser en svak strek på den nederste Hva tror dere?
Ser9/10 dpo idag, føler jeg ser en svak strek på den nederste Hva tror dere?
Haha nei, ble siste idag, har hatt kjemisk tidligere, så har stressa mye, er 5+0 idag og er spent på hvor mye hcg jeg har. Oioi tvillinger, ja det hadde vært både koselig og stressendeIkke noe vits å ta flere hcg nå iallefall, du har høye tall. Det er kjempebra!! Kanskje det er tvillinger![]()

Synes dessverre det ser ut som tørr test og indentation line, altså strek hvor det burde bli strek hvis positiv. Men, disse testene er ikke så gode, fortsatt håp9/10 dpo idag, føler jeg ser en svak strek på den nederste Hva tror dere?

Oj, så sykt spennendeTesting i gang. Usikker dpo. Blenda etter fem min, men etter 10-15 min ser jeg fargeRFSU tidlig!
Hva tror dere:
5 min
Vis vedlegget 458892
Vet man ikke skal gå over tiden men jeg gjorde det! Ca 10 min
Vis vedlegget 458892Vis vedlegget 458893
Og ca 15 min
Vis vedlegget 458894
Er jo noe der! Mer farge i virkeligheten
Og 25 min!
Vis vedlegget 458897

Sånn den ser ut om jeg redigerer Håper virkelig!Synes dessverre det ser ut som tørr test og indentation line, altså strek hvor det burde bli strek hvis positiv. Men, disse testene er ikke så gode, fortsatt håp![]()