Oss testetøser imellom

Kan det være antydning til strek her da, tro? Mannen ser ingenting, jeg kan muligens være en del preget av at jeg vil så gjerne ha strek og innbiller meg det :happy:
Om det skulle være en strek, så er det første gang jeg har fått det så tidlig som nå.
Ble så kvalm i dag og fikk vondt i hodet, så da ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte bare ta en test.
Får sjekke igjen i morgen/overmorgen, men timene går veldig tregt i denne venteperioden:nailbiting:
Jeg ser noe som kan være en veldig svak strek :smiley-angelic001

Jeg tok en RFSU tidlig test og den viser en svak positiv. Så tok en clear blue digital litt senere, ikke morgenurin, og den sa ikke gravid.
Kan det være noe feil med rfsu testene da, tror dere? Kanskje det bare var en skyggestrek….

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    986 KB · Visninger: 69
Jeg tok en RFSU tidlig test og den viser en svak positiv. Så tok en clear blue digital litt senere, ikke morgenurin, og den sa ikke gravid.
Kan det være noe feil med rfsu testene da, tror dere? Kanskje det bare var en skyggestrek….
Tok senere med babyplan sin. To streker :)

Vedlegg

• IMG_2528.jpeg
    IMG_2528.jpeg
    836,8 KB · Visninger: 89
Er det noen som har vært borti dette før? Hadde siste dag med mens 1/2, begynte med eggløsningstester 2/2 for å bli klokere på når eggløsning er. Jeg har ikke blitt noe klokere:bag:

Vedlegg

• IMG_2884.png
    IMG_2884.png
    989,7 KB · Visninger: 55
  • IMG_2885.jpeg
    IMG_2885.jpeg
    605,9 KB · Visninger: 54
Har noen erfaring med tester fra Vidi pharma?

Aner ikke dpo, trodde faktisk ikke jeg hadde hatt eggløsning enda (har pcos), men kroppen er på bærtur.

Vedlegg

• Screenshot_20250214-213042_Collage Maker - GridArt.jpg
    Screenshot_20250214-213042_Collage Maker - GridArt.jpg
    103,9 KB · Visninger: 68
Hei:)
Høres ut som rette gruppen spørre i.
Hvilke tester anbefaler dere av både eggløsning og graviditetstester som man man få kjøpt i større kvantum, og som er pålitelige?

Hei:)
Høres ut som rette gruppen spørre i.
Hvilke tester anbefaler dere av både eggløsning og graviditetstester som man man få kjøpt i større kvantum, og som er pålitelige?
Jeg bruker babyplan til begge deler og er veldig fornøyd :happy:

Hei!
Har allerede skrevet i et forum, men er på jakt etter flere gode historier så prøver meg her også..
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..

Vedlegg

• IMG_8267.jpeg
    IMG_8267.jpeg
    548,9 KB · Visninger: 81
  • IMG_8252.jpeg
    IMG_8252.jpeg
    380,6 KB · Visninger: 81
Hei!
Har allerede skrevet i et forum, men er på jakt etter flere gode historier så prøver meg her også..
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..
Så leit å høre hva du har opplevd! Testene var ikke så tydelige, så skjønner at du blir urolig. Jeg vil tipse deg om å få målt hcg hos fastlegen din i morgen, og så igjen på torsdag, da får du mer rett svar om hcg øker som det skal :Heartred

Så leit å høre hva du har opplevd! Testene var ikke så tydelige, så skjønner at du blir urolig. Jeg vil tipse deg om å få målt hcg hos fastlegen din i morgen, og så igjen på torsdag, da får du mer rett svar om hcg øker som det skal :Heartred
Takk for svar! Jeg var hos legen og tok hcg i dag faktisk og skal tilbake på onsdag. Så håper det gir positive resultater, men har mistet litt troa av at testene er så svake..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp