Jeg ser!10dpo, kan man se noe eller er mine øyne på linjetur?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!10dpo, kan man se noe eller er mine øyne på linjetur?

Svarer her og, men jeg tror dette er babystrek10dpo, kan man se noe eller er mine øyne på linjetur?
særlig på bildet til Venstre uten blitz!Ser noe på begge10dpo, kan man se noe eller er mine øyne på linjetur?
Jeg ser noeNår man ser tusser og troll og skygger så vil man ha flere øyne på![]()

Jeg skimter strekNår man ser tusser og troll og skygger så vil man ha flere øyne på![]()
Noen har jo blødninger i starten, kanskje du er en av dem? Det ser jo lovende ut på testen, en fin økning fra i gårHei! Vet ikke om dere har sett de siste innleggene mine men jeg har mest sannsynlig kjemisk graviditet nå/igår. Testen blir bare mer positiv, mn jeg blør fortsatt mye og mye smerter, hva kan det være??? Blir helt forvirraDen uten klokkeslett er nå. Blødningene startet i går ca. 07.00. Jeg er 10 dpo

Takk for svarNoen har jo blødninger i starten, kanskje du er en av dem? Det ser jo lovende ut på testen, en fin økning fra i går
For ett par måneder siden så var det ei her inne som hadde det helt likt, det gikk bra med henne. Tror hun har termin i september, men jeg husker ikke hvem det var![]()
Dette ser jo lovende ut! Og som cowgirl sier har bare noen blødninger i starten, og tror de får mensen. Kanskje du kan bestille HCG-blodprøve på mandag?Hei! Vet ikke om dere har sett de siste innleggene mine men jeg har mest sannsynlig kjemisk graviditet nå/igår. Testen blir bare mer positiv, mn jeg blør fortsatt mye og mye smerter, hva kan det være??? Blir helt forvirraDen uten klokkeslett er nå. Blødningene startet i går ca. 07.00. Jeg er 10 dpo
Ja jeg tror kanskje jeg hadde ringt legevakta selv, de er der jo for å svare på spørsmålTakk for svarEr bare det at jeg blør så mye, og mye smerter
Så føler liksom det er abort men er så rart når testen er sterkere i dag
Bør jeg ringe legevakten å snakke med dem kanskje eller?

Legevakt sa jeg burde ta hcg blodprøve på mandag, så da gjør jeg nok detJa jeg tror kanskje jeg hadde ringt legevakta selv, de er der jo for å svare på spørsmål![]()
Gratulerer så mye, så fantastisk
Skjønner ikke No, ingen symptomer eller noe. 10dpo.
Måtte denne klamre seg fast![]()

Ser! Tatt fler?Når man ser tusser og troll og skygger så vil man ha flere øyne på![]()
Har så å si mistet alt av symtomer, det jeg har igjen er ømme nippler og veldig hormonell… flere i samme båt som ikke har mange symtomer?
Hadde mye «mens» murring fra uke 3-5 og noe, samt stikkinger. Nå kjenner jeg nesten ingenting.. er så redd.Ser bildet ikke ble med, her er det :De to nedeste tatt idag 6+2.. bør jeg være bekymmret da de ikke er sterkere enn de over? Og hva er sjansen for å få 3+ nå?Har så å si mistet alt av symtomer, det jeg har igjen er ømme nippler og veldig hormonell… flere i samme båt som ikke har mange symtomer?
Hadde mye «mens» murring fra uke 3-5 og noe, samt stikkinger. Nå kjenner jeg nesten ingenting.. er så redd.
Produksjonen av HCG stagnerer rundt uke 6., så du vil mest sannsynlig ikke se testene bli noe sterkere nå.De to nedeste tatt idag 6+2.. bør jeg være bekymmret da de ikke er sterkere enn de over? Og hva er sjansen for å få 3+ nå?Har så å si mistet alt av symtomer, det jeg har igjen er ømme nippler og veldig hormonell… flere i samme båt som ikke har mange symtomer?
Hadde mye «mens» murring fra uke 3-5 og noe, samt stikkinger. Nå kjenner jeg nesten ingenting.. er så redd.

Samler meg opp tissSer! Tatt fler?

Tok ny , blir ikke klokereSer! Tatt fler?