Oss testetøser imellom

Denne testen tok jeg igår. Den så negativ ut. Så da kasta jeg den i søpla. Men idag fikk jeg noen tegn. Så da måtte jeg lete etter testen igjen. Er det noe her? Vi er på dag 28 /29

De der stoler jeg ikke sååå mye på- kjent for skygge og sånn. Men så lenge etter tiden hadde jeg nok latt den ligge. Svar får du når du evt får tr eller tar nye tester, klem.

Noen som ser?:bag:(Mulig kvaliteten blir for dårlig her)
IMG_3291.jpeg

Mulig jeg kan skimte noe her ☺️ hvor mange dpo?
IMG_3302.jpeg

Synes kanskje bedre her? :playful: Haha nei du det aner jeg ikke. Fødte i oktober, fikk mensen etter 6 uker. Hadde to regelmessige mens, nå er jeg 19 dager over og aner ikke om/når jeg har hatt eggløsning. Har bare hoppet av i svingen én gang de siste typ 3-4 ukene, så det er sånn sett litt rart om det skulle bli noe av det… men det er ikke umulig:hilarious:

Vis vedlegget 429869
Synes kanskje bedre her? :playful: Haha nei du det aner jeg ikke. Fødte i oktober, fikk mensen etter 6 uker. Hadde to regelmessige mens, nå er jeg 19 dager over og aner ikke om/når jeg har hatt eggløsning. Har bare hoppet av i svingen én gang de siste typ 3-4 ukene, så det er sånn sett litt rart om det skulle bli noe av det… men det er ikke umulig:hilarious:
Hmm jeg føler jeg ser noe der også jeg!❤️

Hei, alle testetøser. Jeg fikk positiv digital forrige mandag med 1-2, allerede på torsdag fikk jeg 2-3. For «moro skyld» så åpner jeg de digitale, for å sammenligne fargen inni og økning på strimlene.

Med historikk med SA/MA, så prøvde jeg meg i dag på en digital til bare for å se at den ikke har hadde sunket, men det hadde den heldigvis ikke, og viste fortsatt 2-3, noe som jeg forventa etter bare 4 dager.

Men spørsmålet mitt er, burde ikke strek nr 3 ha økt på de 4 dagene? Mener det er den streken, som måler ukene.. testen er HELT likens, som på torsdag. Noen med erfaring? Er dette et dårlig tegn, eller er dette normalt når den fortsatt står fast på 2-3?

Legger ved bilde av innsiden av den forrige torsdag, og den i dag.

Vedlegg

• IMG_5346.jpeg
    IMG_5346.jpeg
    424,9 KB · Visninger: 104
Hei, alle testetøser. Jeg fikk positiv digital forrige mandag med 1-2, allerede på torsdag fikk jeg 2-3. For «moro skyld» så åpner jeg de digitale, for å sammenligne fargen inni og økning på strimlene.

Med historikk med SA/MA, så prøvde jeg meg i dag på en digital til bare for å se at den ikke har hadde sunket, men det hadde den heldigvis ikke, og viste fortsatt 2-3, noe som jeg forventa etter bare 4 dager.

Men spørsmålet mitt er, burde ikke strek nr 3 ha økt på de 4 dagene? Mener det er den streken, som måler ukene.. testen er HELT likens, som på torsdag. Noen med erfaring? Er dette et dårlig tegn, eller er dette normalt når den fortsatt står fast på 2-3?

Jeg ville ikke lagt noe i dette. Prøv igjen om et par dager :happy:

Okei, så du tror ikke det er dårlig tegn at den ikke øker i styrke? At prosessen har «stoppet» opp? Eller burde den ha sunket evnt, hvis det er på vei rett vest? :)
Ikke meg du spør, men siden de digitale ikke skal leses av på strekene, så tror jet det skal gå fint! Ta en ny digital litt over 5 uker kanskje, mange får ikke 3+ før litt utti uke 5 eller til og med ikke før uke 6 :happy:

Den er da ihvertfall ikke svakere tenker jeg. Og som de andre sier. Man skal egt ikke bruke strekene for å lese av. Prøv en til helga kanskje? Da er det en uke siden 2-3

Ikke meg du spør, men siden de digitale ikke skal leses av på strekene, så tror jet det skal gå fint! Ta en ny digital litt over 5 uker kanskje, mange får ikke 3+ før litt utti uke 5 eller til og med ikke før uke 6 :happy:
Den er da ihvertfall ikke svakere tenker jeg. Og som de andre sier. Man skal egt ikke bruke strekene for å lese av. Prøv en til helga kanskje? Da er det en uke siden 2-3
Ja, forventa igrunn ikke å få 3+ enda, tok en bare for å se om den fortsatt stod ved 2-3, og ikke hadde gått ned til 1-2/ikke gravid o_O men forventa at de skulle være litt mørkere blå, spesielt den ene svake streken. Men satser på at det ikke betyr noe

Tok ny test idag tidlig, svak strek nesten svakere enn den jeg hadde i går… mistenker sa eller kjemisk.. skal ta en ny test om 3-4 timer uten å drikke noe særlig..

Begge er makesure, og det er bildet av samme testen. Syntes bare streken var litt tydligere enn skygger jeg har hatt tidligere og den kom med en gang. Så den innen tidsfriten. :/
Aner ikke hva jeg så , men ser at det er MS tester haha bruker jo de selv også :bag:

Ja, har hatt skyggestreker før men nå har jeg bare en følelse på at dette ikke er det, siden de er sterkere enn før, tok en ny i stad det er den øverste! men det var bare 2 timers mellomrom ved dobesøk. Jeg tror jeg er 8-9 DPO idag, så er veldig tidlig.
Det må være noe der altså :nailbiting: :Heartred

Vis vedlegget 429869
Ser noe der :)

Forstår ingenting, nesten ingen av strimmlene viser strek men tok en digital nå og dette er svaret… Nå ble jeg glad men samtidig tenker jeg at dette er en kjemisk siden ingen andre av testene har strek men de hadde strek i går… Tips?

Vedlegg

• IMG_1696.jpeg
    IMG_1696.jpeg
    749,4 KB · Visninger: 78
Dette er en av strimlene i samme urin som cb digital slo ut på, jeg vet ikke hva jeg skal tro… bruker rfsu sine, men cbd slo ikke ut i går å då hadde jeg streker

Vedlegg

• IMG_1697.jpeg
    IMG_1697.jpeg
    261,1 KB · Visninger: 111
Rfsu sine er kjent for å være veldig dårlige og trege da:)
Skal sies jeg brukte babyplan sine i går å fikk strek, men relativt svake.. Tok cbd i går den var negativ, våknet opp og tok 1 babyplan strimmel den var svak/ikke der. Endte opp med å ta noen rfsu etter jobb ingen har antydning til strek… Tok cbd nå den var positiv… Blir så forvirret, får komme meg til legen å ta blodprøver, da vet jeg hvertfall sikkert..

Skal sies jeg brukte babyplan sine i går å fikk strek, men relativt svake.. Tok cbd i går den var negativ, våknet opp og tok 1 babyplan strimmel den var svak/ikke der. Endte opp med å ta noen rfsu etter jobb ingen har antydning til strek… Tok cbd nå den var positiv… Blir så forvirret, får komme meg til legen å ta blodprøver, da vet jeg hvertfall sikkert..
Cbd erfarer jeg ikke blir positiv over en veldig lav hcg. Men bp får kjapt strek, rfsu strimlene derimot de er svake som søren. Trodde jeg mista mef forrige mann pga de strekene nærmest forsvant på rfsu vs bp og cb. Så stol på cbd nå. Og kanskje prøv makesure tester istedefor

Back
Topp