Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den ikke. Men håper den blir sterkereVet ikke eksakt DPO, men vipper kanskje mot 8DPO(den ble tatt rett over midnatt). Det er strek, så gjenstår det å se om det bare er skyggestrek eller babystrek!
Kan kanskje skimte antydning på den blå?9 dpo syns jeg kan se en skygge idag også , men jeg trur nokk synet mitt bedrar meg , har dere lyst å analysere for meg ?![]()
Ser ikke noe i dag heller9 dpo syns jeg kan se en skygge idag også , men jeg trur nokk synet mitt bedrar meg , har dere lyst å analysere for meg ?![]()
JaJeg ser den ikke. Men håper den blir sterkere![]()

Jeg synest jeg ser en veldig svak strek på den nederste?9 dpo syns jeg kan se en skygge idag også , men jeg trur nokk synet mitt bedrar meg , har dere lyst å analysere for meg ?![]()
Jeg serFlere som trenger å bryne seg på streker ? 11DPO idag . Testen var blenda i dag tidlig 2 første bildene er fra ettermiddag og det siste bilde fra i går kveld (bilde ble tatt etter tiden, men streken var den samme før jeg fikk i dusjen i går kveld )
Tok ny og kan ikke se noe . Merkelig , eller ser dere noe ?Jeg ser![]()
Veldig lite duTok ny og kan ikke se noe . Merkelig , eller ser dere noe ?
Tok ny og kan ikke se noe . Merkelig , eller ser dere noe ?
Tok denne nå og synes jeg ser noe , men det burde vel hvert stigning fra sent 10DPO til 11DPO ?Synes jeg ser noe jeg altså!![]()
Ikke meningen å være den kjipe, men Jeg trur du får bedre svar imorgen tidligTok denne nå og synes jeg ser noe , men det burde vel hvert stigning fra sent 10DPO til 11DPO ?
ser forresten ikke så mye, men har nesten ikke lys på tlf..Tok denne nå og synes jeg ser noe , men det burde vel hvert stigning fra sent 10DPO til 11DPO ?
Må garantert tisse i morgen ogsåser forresten ikke så mye, men har nesten ikke lys på tlf..

Tok denne nå og synes jeg ser noe , men det burde vel hvert stigning fra sent 10DPO til 11DPO ?
Ser dessverre ingentingTok ny og kan ikke se noe . Merkelig , eller ser dere noe ?
Det har jeg ikke tenkt på , merker puppene er så mye mer såre nå og den kvalmen som jeg har litt kjennskap til ligger der . Vet hvertfall 100% om 3 dager hehe. Men tror det er kjemisk .Nei, ikke nødvendigvis! Kommer jo an på konsentrasjon av urin og ikke minst fargestoff i test, ser ikke ut som denne har såå mye fargestoff siden kontrollstreken er lys f.eks! Blir spennende å se i morgen![]()