Oss testetøser imellom

7 DPO her. Klarte ikke la vær å teste idag. Selvsagt negativ. Grusom lang og slitsom periode mellom EL og TR. :hungover:

Vet ikke eksakt DPO, men vipper kanskje mot 8DPO(den ble tatt rett over midnatt). Det er strek, så gjenstår det å se om det bare er skyggestrek eller babystrek!

Vedlegg

• IMG_1214.jpeg
    IMG_1214.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 119
  • IMG_1220.jpeg
    IMG_1220.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 124
  • IMG_1228.jpeg
    IMG_1228.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 126
Flere som trenger å bryne seg på streker ? 11DPO idag . Testen var blenda i dag tidlig 2 første bildene er fra ettermiddag og det siste bilde fra i går kveld (bilde ble tatt etter tiden, men streken var den samme før jeg fikk i dusjen i går kveld )

Vedlegg

• IMG_5601.jpeg
    IMG_5601.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 122
  • IMG_5598.jpeg
    IMG_5598.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 118
  • IMG_5572.jpeg
    IMG_5572.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 119
Flere som trenger å bryne seg på streker ? 11DPO idag . Testen var blenda i dag tidlig 2 første bildene er fra ettermiddag og det siste bilde fra i går kveld (bilde ble tatt etter tiden, men streken var den samme før jeg fikk i dusjen i går kveld )
Jeg ser❤️

Tok denne nå og synes jeg ser noe , men det burde vel hvert stigning fra sent 10DPO til 11DPO ?

Nei, ikke nødvendigvis! Kommer jo an på konsentrasjon av urin og ikke minst fargestoff i test, ser ikke ut som denne har såå mye fargestoff siden kontrollstreken er lys f.eks! Blir spennende å se i morgen❤️

Nei, ikke nødvendigvis! Kommer jo an på konsentrasjon av urin og ikke minst fargestoff i test, ser ikke ut som denne har såå mye fargestoff siden kontrollstreken er lys f.eks! Blir spennende å se i morgen❤️
Det har jeg ikke tenkt på , merker puppene er så mye mer såre nå og den kvalmen som jeg har litt kjennskap til ligger der . Vet hvertfall 100% om 3 dager hehe. Men tror det er kjemisk .

Back
Topp