Oss testetøser imellom

Greit å legge ved bilde vel..

Vedlegg

• Snapchat-170972967.jpg
    Snapchat-170972967.jpg
    243,7 KB · Visninger: 140
Klarte å duppe riktig tissepinne nå da :laughing001 8DPO hva ser dere ?

Vedlegg

• IMG_5531.jpeg
    IMG_5531.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 131
Okei … nå skal jeg gi dere noe å Bryne dere på ! For dette kjører mitt hode ! Jeg har lest at 60% av graviditeter ikke skal bli til noe . Men jeg ser ca 2-5% ender med positiv test i en gruppe Dvs at 65% ca av oss kommer til å ha skyggestreker . Uten at det skjer noe mer .
Men bp sine måler jo 10ml|u og hvis dere har vært like flinke som meg å kjøpe mk 25 ml/u så er det ikke rart det er så mye skygger på bp !?! Og nesten ingen på mk !?! Dette har kjørt hue mitt lenge , men etter jeg så jeg hadde kjøpt feil og metode sine slo ut og mk sine senere . Så har jeg ikke klart legge vekk den tanken :laughing002

Okei … nå skal jeg gi dere noe å Bryne dere på ! For dette kjører mitt hode ! Jeg har lest at 60% av graviditeter ikke skal bli til noe . Men jeg ser ca 2-5% ender med positiv test i en gruppe Dvs at 65% ca av oss kommer til å ha skyggestreker . Uten at det skjer noe mer .
Men bp sine måler jo 10ml|u og hvis dere har vært like flinke som meg å kjøpe mk 25 ml/u så er det ikke rart det er så mye skygger på bp !?! Og nesten ingen på mk !?! Dette har kjørt hue mitt lenge , men etter jeg så jeg hadde kjøpt feil og metode sine slo ut og mk sine senere . Så har jeg ikke klart legge vekk den tanken :laughing002
Jeg har kun fått skygger på bp vanlige :p (og mk tidlig)

Jeg tror jo ikke noe på det her, så jeg tok en test til, som var lik som den forrige. Jeg måtte nemlig se at streken ble synlig før det hadde gått 5 min, og det ble den jo med god margin! Sterkere streker enn ved kjemisk forrige syklus faktisk :Heartbigred

Back
Topp