Tok denne nå etter middag, hadde tissa ca 30 min før. Synes jeg ser noe, er det skygge eller strek? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en strek, men ville heller spart opp mer konsentrer før jeg tok en testGreit å legge ved bilde vel..
Denne har jeg troen påGreit å legge ved bilde vel..

Der ser ihvertfall jeg noeKjøpte makesurepå vei hjem fra jobb. Tok den nå. Vad tycks?
WææDer ser ihvertfall jeg noe![]()
Det gjør jeg å , uten å myse eller skru opp lyset på tlf !Kjøpte makesurepå vei hjem fra jobb. Tok den nå. Vad tycks?
Det der er strek din heldiggrisKjøpte makesurepå vei hjem fra jobb. Tok den nå. Vad tycks?

Ser strek!Kjøpte makesurepå vei hjem fra jobb. Tok den nå. Vad tycks?
Jeg har kun fått skygger på bp vanligeOkei … nå skal jeg gi dere noe å Bryne dere på ! For dette kjører mitt hode ! Jeg har lest at 60% av graviditeter ikke skal bli til noe . Men jeg ser ca 2-5% ender med positiv test i en gruppe Dvs at 65% ca av oss kommer til å ha skyggestreker . Uten at det skjer noe mer .
Men bp sine måler jo 10ml|u og hvis dere har vært like flinke som meg å kjøpe mk 25 ml/u så er det ikke rart det er så mye skygger på bp !?! Og nesten ingen på mk !?! Dette har kjørt hue mitt lenge , men etter jeg så jeg hadde kjøpt feil og metode sine slo ut og mk sine senere . Så har jeg ikke klart legge vekk den tanken![]()
Ser!!Kjøpte makesurepå vei hjem fra jobb. Tok den nå. Vad tycks?

Jaa, den har økt siden igår også ! Hvor mange dpo ??? Håpe den klamrer seg fast daJeg tror jo ikke noe på det her, så jeg tok en test til, som var lik som den forrige. Jeg måtte nemlig se at streken ble synlig før det hadde gått 5 min, og det ble den jo med god margin! Sterkere streker enn ved kjemisk forrige syklus faktisk![]()