Oss testetøser imellom

Ta en ny imorgen å se på den :angelic: er «bare» en hel natt til :angelic::Heartpink
er nok bare testene som lurte meg litt, men kan ikke forstå hvor intense de skyggestrekene på rfsu tidligtest er? Virkelig dårlig syns jeg..

Vedlegg

• D14B8D65-5C2A-4C0D-862A-DB367AFD3755.jpeg
    D14B8D65-5C2A-4C0D-862A-DB367AFD3755.jpeg
    870,8 KB · Visninger: 103
Har du andre tester og hvor mange dpo? ☺️ synes de strekene på rfsu var litt for bra
Ikke som jeg har turt å tatt enda, har cb sin + og - test liggende men føler sterkt at det er skygge uten farge (fikk slik igår også med rfsu) aner ikke dpo, siden har ikke sjekket for eggløsning denne mnd, men er 5 dager til «forventet menstrasjon» :happy:

Ikke som jeg har turt å tatt enda, har cb sin + og - test liggende men føler sterkt at det er skygge uten farge (fikk slik igår også med rfsu) aner ikke dpo, siden har ikke sjekket for eggløsning denne mnd, men er 5 dager til «forventet menstrasjon» :happy:
Synes også det er noe mer enn bare skygge .

Kanskje vente et par dager evt til ikm for å teste neste? ☺️

Jeg temper og bruker en app som heter Fertility Friend, først og fremst for å bruke det som prevensjon. Nå når jeg allikevel ble gravid i januar oppdaget jeg mange fine funksjoner og fordeler med appen. Man kan laste opp bilder av tester og redigere de, analyseverktøyene er ganske detaljerte, og man kan sammenligne sitt chart med hundrevis av andre om man er ute etter mønster i symptom eller slikt. Jeg hadde en kjemisk, men lærte kroppen enda bedre å kjenne.

Men om noen velger å prøve den så kan man redigere bildene sine enkelt for å evt se streker tydligere :)

Jeg temper og bruker en app som heter Fertility Friend, først og fremst for å bruke det som prevensjon. Nå når jeg allikevel ble gravid i januar oppdaget jeg mange fine funksjoner og fordeler med appen. Man kan laste opp bilder av tester og redigere de, analyseverktøyene er ganske detaljerte, og man kan sammenligne sitt chart med hundrevis av andre om man er ute etter mønster i symptom eller slikt. Jeg hadde en kjemisk, men lærte kroppen enda bedre å kjenne.

Men om noen velger å prøve den så kan man redigere bildene sine enkelt for å evt se streker tydligere :)
Å ? Det har jeg ikke sett o.o

Veldig fortvilende at babyplan fremdeles er positiv i dag. Hcg ble målt til 17(!) i går, skal ikke hcg halveres hvert døgn? Trodde grensen for vanlig babyplanstrimmel var 25hcg. Den er tydeligvis mer sensitiv enn det….
Å neiiii!! Det var ikke disse nyhetene jeg ville se :Heartred Håper kroppen skynder seg å rydde opp og at dere er tilbake til prøving fort:Heartred

Når mister dere motet? Jeg føler jeg mistet det idag, 11dpo. 5 dager til ikm. Syklusdag 24.. Negativ test. Har fått ømme bryster nå iløpet av dagen, og litt murringer..

Når mister dere motet? Jeg føler jeg mistet det idag, 11dpo. 5 dager til ikm. Syklusdag 24.. Negativ test. Har fått ømme bryster nå iløpet av dagen, og litt murringer..
Begynner å miste litt motet selv :// negativ eller skygge bare.. er dag 24 selv så. Legger mye håp i denne mnd så vet skuffelsen blir enorm hvis det er negativt imorgen tidlig også ://

Back
Topp