StellaStjerna
Flørter med forumet
er nok bare testene som lurte meg litt, men kan ikke forstå hvor intense de skyggestrekene på rfsu tidligtest er? Virkelig dårlig syns jeg..Ta en ny imorgen å se på dener «bare» en hel natt til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er nok bare testene som lurte meg litt, men kan ikke forstå hvor intense de skyggestrekene på rfsu tidligtest er? Virkelig dårlig syns jeg..Ta en ny imorgen å se på dener «bare» en hel natt til
![]()
Har du andre tester og hvor mange dpo?er nok bare testene som lurte meg litt, men kan ikke forstå hvor intense de skyggestrekene på rfsu tidligtest er? Virkelig dårlig syns jeg..
Ikke som jeg har turt å tatt enda, har cb sin + og - test liggende men føler sterkt at det er skygge uten farge (fikk slik igår også med rfsu) aner ikke dpo, siden har ikke sjekket for eggløsning denne mnd, men er 5 dager til «forventet menstrasjon»Har du andre tester og hvor mange dpo?synes de strekene på rfsu var litt for bra

Synes også det er noe mer enn bare skygge .Ikke som jeg har turt å tatt enda, har cb sin + og - test liggende men føler sterkt at det er skygge uten farge (fikk slik igår også med rfsu) aner ikke dpo, siden har ikke sjekket for eggløsning denne mnd, men er 5 dager til «forventet menstrasjon»![]()
Kanskje jeg tester for tidlig da? Hadde skikkelig håpet for idag siden jeg har sett så mye skygge på testene de siste dagene så håpet lå hardt for idag men føler meg ikkenoe klokere når jeg ser på testen :/ men takk for svarSynes også det er noe mer enn bare skygge .

Kanskje vente et par dager evt til ikm for å teste neste?Ikke som jeg har turt å tatt enda, har cb sin + og - test liggende men føler sterkt at det er skygge uten farge (fikk slik igår også med rfsu) aner ikke dpo, siden har ikke sjekket for eggløsning denne mnd, men er 5 dager til «forventet menstrasjon»![]()
Ja, får gjøre detKanskje vente et par dager evt til ikm for å teste neste?![]()
taaakk for svarÅ ? Det har jeg ikke sett o.oJeg temper og bruker en app som heter Fertility Friend, først og fremst for å bruke det som prevensjon. Nå når jeg allikevel ble gravid i januar oppdaget jeg mange fine funksjoner og fordeler med appen. Man kan laste opp bilder av tester og redigere de, analyseverktøyene er ganske detaljerte, og man kan sammenligne sitt chart med hundrevis av andre om man er ute etter mønster i symptom eller slikt. Jeg hadde en kjemisk, men lærte kroppen enda bedre å kjenne.
Men om noen velger å prøve den så kan man redigere bildene sine enkelt for å evt se streker tydligere![]()
Ja, bruker du appen?Å ? Det har jeg ikke sett o.o
JaJa, bruker du appen?
Kanskje bare sette i gang å lage middag 
Det jeg å gjør når det skjer lite. Da. Begynner jeg bla her inneDu vet du har lite å gjøre når du sitter å tolker tester og innlegg fra 2014 her inneKanskje bare sette i gang å lage middag
![]()

Å neiiii!! Det var ikke disse nyhetene jeg ville seVeldig fortvilende at babyplan fremdeles er positiv i dag. Hcg ble målt til 17(!) i går, skal ikke hcg halveres hvert døgn? Trodde grensen for vanlig babyplanstrimmel var 25hcg. Den er tydeligvis mer sensitiv enn det….
Håper kroppen skynder seg å rydde opp og at dere er tilbake til prøving fort
Begynner å miste litt motet selv :// negativ eller skygge bare.. er dag 24 selv så. Legger mye håp i denne mnd så vet skuffelsen blir enorm hvis det er negativt imorgen tidlig også ://Når mister dere motet? Jeg føler jeg mistet det idag, 11dpo. 5 dager til ikm. Syklusdag 24.. Negativ test. Har fått ømme bryster nå iløpet av dagen, og litt murringer..
Om du går opp i høgre hjørnet og trykker på menystrekene, og velger Lightbox. Du kan også legge inn via charten din der du registrerer dagens data. Der også heter det Lightbox.
Hvordan gikk det for deg idag? Testet noe mer?Når mister dere motet? Jeg føler jeg mistet det idag, 11dpo. 5 dager til ikm. Syklusdag 24.. Negativ test. Har fått ømme bryster nå iløpet av dagen, og litt murringer..
Ja, negativ idag ogHvordan gikk det for deg idag? Testet noe mer?