Litt vanskelig å si, pga ustabil syklus. Men ikm er en eller annen gang fra idag og frem til lørdagJaa, den har økt siden igår også ! Hvor mange dpo ??? Håpe den klamrer seg fast da![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt vanskelig å si, pga ustabil syklus. Men ikm er en eller annen gang fra idag og frem til lørdagJaa, den har økt siden igår også ! Hvor mange dpo ??? Håpe den klamrer seg fast da![]()

Jeg ser

Forje pp begynte jeg spotte lyse rødt 4-6 timer før mensen kom…Har bare blødd på morgenen idag, det ene tørket med lyst rødt blod. Men jeg tenker at det begynner veldig snart å blø mer..
Får bare se. Er 9 timer siden jeg var på do på morgenen, da det var blod, var vel mer rosa enn rødt, og ikke brunt, eller gammelt. Jeg pleier å blø veldig masse, så litt rart. Men jeg tror det vil øke på. Hvis ikke det gjør det, så får jeg ta stilling til det senere. Det som skjer, det skjer.Forje pp begynte jeg spotte lyse rødt 4-6 timer før mensen kom…
den var kraftig og vond … så om testene dine ikke har økt i styrke. Er det lurt å innfinne seg med at tr kommer ja ..
hvis de øker i styrke som normalt, så kan det være feste blødning selvom det er rødt og ikke rosa.. sånn jeg har forstått det![]()

Beundrer litt holdningen din ! Håper for degFår bare se. Er 9 timer siden jeg var på do på morgenen, da det var blod, var vel mer rosa enn rødt, og ikke brunt, eller gammelt. Jeg pleier å blø veldig masse, så litt rart. Men jeg tror det vil øke på. Hvis ikke det gjør det, så får jeg ta stilling til det senere. Det som skjer, det skjer.![]()

Jeg vinner ingenting på å prøve å fornekte naturens gang. Jeg vil selvfølgelig at det skulle gått bra, men dersom det er noe som er sykt, så setter jeg umåtelig stor pris på at kroppen min tar den utvelgelsesprosessen for meg. Uansett hvor mye jeg håper eller tror så vil utfallet allerede være bestemt tror jegBeundrer litt holdningen din ! Håper for deg![]()

Det er forsåvidt sant detJeg vinner ingenting på å prøve å fornekte naturens gang. Jeg vil selvfølgelig at det skulle gått bra, men dersom det er noe som er sykt, så setter jeg umåtelig stor pris på at kroppen min tar den utvelgelsesprosessen for meg. Uansett hvor mye jeg håper eller tror så vil utfallet allerede være bestemt tror jeg![]()
![]()
Har du tatt ny test?Fortsatt ikke en dråpe blod siden jeg tørket meg på morran..??
Hmm. Er tappen åpen eller lukket ??? Det var veldig stort gap da o.o tatt ny test? Etter festeblødning skal man egentlig kunne få svar på testen ..Fortsatt ikke en dråpe blod siden jeg tørket meg på morran..??

Nei, jeg tør ikkeHar du tatt ny test?

Tappen er høyt plassert, kjenner bare den vanlige sprekken. Begynte med skygger for to dager siden vel.. Må vel ta en test i morgen, hvis jeg ikke våkner i blodbad. Pleier å blø ut en 7-8 grønne ob første dag i mens. Nå har jeg samme bindet som jeg tok til morran, ikke en dråpe med noe i det..Hmm. Er tappen åpen eller lukket ??? Det var veldig stort gap da o.o tatt ny test? Etter festeblødning skal man egentlig kunne få svar på testen ..
Når begynte du få skygger på g test ??
For begynte det igår vil du jo kansje ikke se økning før vertfall imorgen .. kan være en veldig sen festning . Har lest at festeblødning kommer ofte senere enn anntatt.
Ja jeg har lest mye og lener meg veldig på det .. og refererer endel til det
Også er jeg veldig nysgjerrig![]()
Høres jo mer ut som en festeblødning .. men bedre å forvente mensen enn ikkeTappen er høyt plassert, kjenner bare den vanlige sprekken. Begynte med skygger for to dager siden vel.. Må vel ta en test i morgen, hvis jeg ikke våkner i blodbad. Pleier å blø ut en 7-8 grønne ob første dag i mens. Nå har jeg samme bindet som jeg tok til morran, ikke en dråpe med noe i det..

Ser noe der