Oss testetøser imellom

Jeg har ekstremt streksyn… flere som ser denne?:bag:
IMG_2969.jpeg

Noen som har erfaring med at CB lilla viser fast smiley (altså positiv) men at CB rosa viser sirkel/negativ?

Har hatt 4 dager med blinkende lilla i morgenurin, før en fast smiley lilla i går ettermiddag, mens rosa hele tiden på samme tid og samme urin har vært negativ(testet riktig nok ikke med rosa i går ettermiddag når lilla var positiv). I dag tidlig var rosa negativ(kun sirkel) og strimmel veldig sterk. Har sjekket med strimler samtidig, men de har variert litt så har vært vanskelig å tyde sikkert...

Har slitt med lange sykluser(rundt 50 dager) i noen sykluser før et forsøk med eggmodningspiller og EL-sprøyte uten hell, deretter positiv G-test syklusen etter som endte i SA uke 5, hvor denne syklusen er første syklus etter SA så derfor mye testing.

Har bare blødd på morgenen idag, det ene tørket med lyst rødt blod. Men jeg tenker at det begynner veldig snart å blø mer..

Har bare blødd på morgenen idag, det ene tørket med lyst rødt blod. Men jeg tenker at det begynner veldig snart å blø mer..
Forje pp begynte jeg spotte lyse rødt 4-6 timer før mensen kom…
den var kraftig og vond … så om testene dine ikke har økt i styrke. Er det lurt å innfinne seg med at tr kommer ja ..
hvis de øker i styrke som normalt, så kan det være feste blødning selvom det er rødt og ikke rosa.. sånn jeg har forstått det :)

Forje pp begynte jeg spotte lyse rødt 4-6 timer før mensen kom…
den var kraftig og vond … så om testene dine ikke har økt i styrke. Er det lurt å innfinne seg med at tr kommer ja ..
hvis de øker i styrke som normalt, så kan det være feste blødning selvom det er rødt og ikke rosa.. sånn jeg har forstått det :)
Får bare se. Er 9 timer siden jeg var på do på morgenen, da det var blod, var vel mer rosa enn rødt, og ikke brunt, eller gammelt. Jeg pleier å blø veldig masse, så litt rart. Men jeg tror det vil øke på. Hvis ikke det gjør det, så får jeg ta stilling til det senere. Det som skjer, det skjer. :happy:

Beundrer litt holdningen din ! Håper for deg :Heartred
Jeg vinner ingenting på å prøve å fornekte naturens gang. Jeg vil selvfølgelig at det skulle gått bra, men dersom det er noe som er sykt, så setter jeg umåtelig stor pris på at kroppen min tar den utvelgelsesprosessen for meg. Uansett hvor mye jeg håper eller tror så vil utfallet allerede være bestemt tror jeg :happy: :Heartbigred

Fortsatt ikke en dråpe blod siden jeg tørket meg på morran..??
Hmm. Er tappen åpen eller lukket ??? Det var veldig stort gap da o.o tatt ny test? Etter festeblødning skal man egentlig kunne få svar på testen ..

Når begynte du få skygger på g test ??
For begynte det igår vil du jo kansje ikke se økning før vertfall imorgen .. kan være en veldig sen festning . Har lest at festeblødning kommer ofte senere enn anntatt.

Ja jeg har lest mye og lener meg veldig på det .. og refererer endel til det :dead:
Også er jeg veldig nysgjerrig :bag:

Hmm. Er tappen åpen eller lukket ??? Det var veldig stort gap da o.o tatt ny test? Etter festeblødning skal man egentlig kunne få svar på testen ..

Når begynte du få skygger på g test ??
For begynte det igår vil du jo kansje ikke se økning før vertfall imorgen .. kan være en veldig sen festning . Har lest at festeblødning kommer ofte senere enn anntatt.

Ja jeg har lest mye og lener meg veldig på det .. og refererer endel til det :dead:
Også er jeg veldig nysgjerrig :bag:
Tappen er høyt plassert, kjenner bare den vanlige sprekken. Begynte med skygger for to dager siden vel.. Må vel ta en test i morgen, hvis jeg ikke våkner i blodbad. Pleier å blø ut en 7-8 grønne ob første dag i mens. Nå har jeg samme bindet som jeg tok til morran, ikke en dråpe med noe i det..

Tappen er høyt plassert, kjenner bare den vanlige sprekken. Begynte med skygger for to dager siden vel.. Må vel ta en test i morgen, hvis jeg ikke våkner i blodbad. Pleier å blø ut en 7-8 grønne ob første dag i mens. Nå har jeg samme bindet som jeg tok til morran, ikke en dråpe med noe i det..
Høres jo mer ut som en festeblødning .. men bedre å forvente mensen enn ikke :bag:

Mk
Midterste igår . Øvesrst og nederst inatt
Rfsu pinne idag morges .
Hvis noen lurte JA testetøsa er igang :angelic: 8 dpo …

Vedlegg

• IMG_2205.jpeg
    IMG_2205.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 98
  • IMG_2206.jpeg
    IMG_2206.jpeg
    1 MB · Visninger: 98
Back
Topp