Oss testetøser imellom

Dere som har hatt festeblødning , når testa dere positivt ? JA JEG GRUBLER FÆLT :bag:

Hadde tydlig noe som kunne minne om festeblødning , men var 5DPO og litt rosa ved 9DPO . Burde det ikke da hvert positiv test 10DPO ? :anyone:scratch

Vedlegg

• IMG_5396.jpeg
    IMG_5396.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 130
8 dpo .. men ganske blank . Å det skjønner jeg . 2 t rakk jeg spare før valpen våknet . Og glemte teste inatt når jeg våknet for å tisse . Noen fler som har fått hvite flekker på testene sine før ? :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_1198.jpeg
    IMG_1198.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 90
Æææh! Jeg pleier ikke å skrive her inne, men jeg må bare ventilere litt for jeg blir sprø:dead:

Jeg er testegal, og begynner aaalt for tidlig. Og medisinen mot det pleier å være at jeg tar en test som er heeelt negativ, og sparer den til å se på når jeg får lyst å teste mer senere på dagen. Men nå de siste to dagene har det dukket opp dumme skygger og evaporeringsstreker på testene. Det er første gang det skjer og det bidrar jo absolutt ikke til å stagge noe testetrang:smiley-angry002

Æææh! Jeg pleier ikke å skrive her inne, men jeg må bare ventilere litt for jeg blir sprø:dead:

Jeg er testegal, og begynner aaalt for tidlig. Og medisinen mot det pleier å være at jeg tar en test som er heeelt negativ, og sparer den til å se på når jeg får lyst å teste mer senere på dagen. Men nå de siste to dagene har det dukket opp dumme skygger og evaporeringsstreker på testene. Det er første gang det skjer og det bidrar jo absolutt ikke til å stagge noe testetrang:smiley-angry002
Jeg er helt lik … så føler meg deg :woot: Hjelper ikke at man ikke klarer vente lenge nokk med å gå på do til at det kan bli strek . For kan jo hende det er 2 streker :eek: så hva hvis man går på do uten å teste, jo da skriker det inni meg en halvtime senere forde jeg ikke har en test å se på :bored: vertfall når man syntes man ser no :smiley-ashamed004 nei , jeg er teste gal . Hakket værre enn teste tøs . Så jeg dømmer ikke :angelic:

Hei :) skrev det samme på en annen post. Men trenger råd!! Hadde to tester i forrige uke med skygge strek. Denne uka 4 blenda. Men det som er enda rarere er at jeg er på dag 39!!! Aldri skjedd før. Max 32. Kan jeg ennå være gravid? Eller tuller hormonene bare med meg? Noen med erfaring?

Back
Topp