Klina til med 6 på hcg jeg haha må ha sex for å ha noe glede av desant.. jeg kjører på med 3 av hver tor jeg..![]()
Tenker vi blir prøvere å testtøser ei stund til 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klina til med 6 på hcg jeg haha må ha sex for å ha noe glede av desant.. jeg kjører på med 3 av hver tor jeg..![]()
Tenker vi blir prøvere å testtøser ei stund til 
Bestilte halvpartenn fredag , men Så fant jeg ut at det er vell lurt med fler når det er så billig 
Bestilte 60 eltester og 80g tester, bør holde en stundBestilte halvpartenn fredag , men Så fant jeg ut at det er vell lurt med fler når det er så billig
![]()
Jeg bestillte også først et annet sted også ble jeg frista av reklamen 
så casha ut enda mer heheBedre å ha for mange enn for liteJeg bestillte også først et annet sted også ble jeg frista av reklamen
så casha ut enda mer hehe

Ja så absoluttBedre å ha for mange enn for lite![]()
Merker det er krise nå med to vanlig strimler igjen og fire digitale . Æsj kanskje bare ta en digital ikveld eller kanskje i måra . Får jo et par eller fire nye digitale til neste runde hehe
Da må jeg se hva det er for noe etter at mini er lagtfor dere som ikke har så mye å gjøre, og liker å se rare serier om mamma/gravide kvinnfolk. så er MOM på hbo ikke så ille![]()

Testet i dag?Dere som har hatt festeblødning , når testa dere positivt ? JA JEG GRUBLER FÆLT
Hadde tydlig noe som kunne minne om festeblødning , men var 5DPO og litt rosa ved 9DPO . Burde det ikke da hvert positiv test 10DPO ?![]()
Testet i dag?
Jeg bruker denNoen som har erfaring med smilereader?

Jeg er helt lik … så føler meg degÆææh! Jeg pleier ikke å skrive her inne, men jeg må bare ventilere litt for jeg blir sprø
Jeg er testegal, og begynner aaalt for tidlig. Og medisinen mot det pleier å være at jeg tar en test som er heeelt negativ, og sparer den til å se på når jeg får lyst å teste mer senere på dagen. Men nå de siste to dagene har det dukket opp dumme skygger og evaporeringsstreker på testene. Det er første gang det skjer og det bidrar jo absolutt ikke til å stagge noe testetrang![]()
Hjelper ikke at man ikke klarer vente lenge nokk med å gå på do til at det kan bli strek . For kan jo hende det er 2 streker
vertfall når man syntes man ser no
nei , jeg er teste gal . Hakket værre enn teste tøs . Så jeg dømmer ikke 
Den er positiv! GratulererHei! Noen som har erfaring med Clearblue tidlig test? Fikk denne i dag tidlig.

Takk for svarDen er positiv! Gratulerer![]()