Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser 2 streker

Skimter noe ja!
Var noen som hadde positiv el test ved positiv graviditets test,(var lagt med bilde)Testeabstinenser. Kom på at jeg kanskje har en EL-test liggende, noen som har fått positiv el-test og svak strek på hcg? Bilde?
Jeg testet ut hcg etter MA i høst, her er tre ulike testdager med dager/uker mellom. EL-testen blir negativ før hcg, så den slår først ut skikkelig når det er en del hcg.Testeabstinenser. Kom på at jeg kanskje har en EL-test liggende, noen som har fått positiv el-test og svak strek på hcg? Bilde?

Jeg hører flere sier det.Jeg testet ut hcg etter MA i høst, her er tre ulike testdager med dager/uker mellom. EL-testen blir negativ før hcg, så den slår først ut skikkelig når det er en del hcg.
Men mener og jeg har hørt at noen får LH stigning rett før mens, så vanskelig å tolke noe utfra den testen alene.![]()
Det er fort gjort å bli litt ivrig og svi an noen tester! Skjønner godt at du er ivrig på å få kjøpt flere i morgen!Den ble negativ mn var bare 30 min siden sist test… apoteket åpne imorgen , får kjøpe 10pk derOm ikke tr kommer.
Ja, den jeg tenkte på . Krysser fingrene for denne gangDette bildet du tenkte på? Jeg var gravid i vår. Men ungen døde på sommeren. Den lilla er eggløsning test. Vi ser streken der er veldig sterk. Jeg prøver å bli gravid på ny. Og ser nå at streken på ny viser seg
Tusen takk. Da er det nok ikke noe vits i å sløse bort en el-testJeg testet ut hcg etter MA i høst, her er tre ulike testdager med dager/uker mellom. EL-testen blir negativ før hcg, så den slår først ut skikkelig når det er en del hcg.
Men mener og jeg har hørt at noen får LH stigning rett før mens, så vanskelig å tolke noe utfra den testen alene.![]()

TakkDette bildet du tenkte på? Jeg var gravid i vår. Men ungen døde på sommeren. Den lilla er eggløsning test. Vi ser streken der er veldig sterk. Jeg prøver å bli gravid på ny. Og ser nå at streken på ny viser seg
Håper du har rett
Kan muligens skimte noe svakt der. Får du kanskje tak i andre tester i dag?Dagens bilde. Ser dere noe? Jeg mener det fins strek nå. Jeg vet det er dårlig test fra normal. Hater dette..... Vi er nå 3 dager over ikm ifølge mine beregninger
Tenker jeg skal prøve på detKan muligens skimte noe svakt der. Får du kanskje tak i andre tester i dag?
Så no på første bilde mn ikke sisteTatt fra en annen vinkel. Det må jo være noe tror jeg....
Ser dessverre ingenting..Tatt fra en annen vinkel. Det må jo være noe tror jeg.....
Vanskelig å si. Ville prøvd å tatt en annen test senereTatt fra en annen vinkel. Det må jo være noe tror jeg.....