Oss testetøser imellom

Make sure vanlig test, tror 8 dpo. Hva tror dere som kan dette? :angelic:
IMG_6948.jpeg

Testeabstinenser. Kom på at jeg kanskje har en EL-test liggende, noen som har fått positiv el-test og svak strek på hcg? Bilde?

Dette bildet du tenkte på? Jeg var gravid i vår. Men ungen døde på sommeren. Den lilla er eggløsning test. Vi ser streken der er veldig sterk. Jeg prøver å bli gravid på ny. Og ser nå at streken på ny viser seg

Vedlegg

• 20230503_092002.jpg
    20230503_092002.jpg
    1,7 MB · Visninger: 128
Testeabstinenser. Kom på at jeg kanskje har en EL-test liggende, noen som har fått positiv el-test og svak strek på hcg? Bilde?
Jeg testet ut hcg etter MA i høst, her er tre ulike testdager med dager/uker mellom. EL-testen blir negativ før hcg, så den slår først ut skikkelig når det er en del hcg.

Men mener og jeg har hørt at noen får LH stigning rett før mens, så vanskelig å tolke noe utfra den testen alene. :dance008

Vedlegg

• IMG_4200.jpeg
    IMG_4200.jpeg
    596,9 KB · Visninger: 73
  • IMG_4201.jpeg
    IMG_4201.jpeg
    628,2 KB · Visninger: 68
  • IMG_4202.jpeg
    IMG_4202.jpeg
    629,6 KB · Visninger: 72
Jeg testet ut hcg etter MA i høst, her er tre ulike testdager med dager/uker mellom. EL-testen blir negativ før hcg, så den slår først ut skikkelig når det er en del hcg.

Men mener og jeg har hørt at noen får LH stigning rett før mens, så vanskelig å tolke noe utfra den testen alene. :dance008
Jeg hører flere sier det.
El test er jo ikke noe gravid test. Jeg opplever selv at streken blir sterkere på El test nå. Og jeg tror jeg har en graviditet på gang.

Tusen takk. Da er det nok ikke noe vits i å sløse bort en el-test :dead:

Dette bildet du tenkte på? Jeg var gravid i vår. Men ungen døde på sommeren. Den lilla er eggløsning test. Vi ser streken der er veldig sterk. Jeg prøver å bli gravid på ny. Og ser nå at streken på ny viser seg
Takk :Heartpink Håper du har rett:Heartpink

Dagens bilde. Ser dere noe? Jeg mener det fins strek nå. Jeg vet det er dårlig test fra normal. Hater dette..... Vi er nå 3 dager over ikm ifølge mine beregninger

Vedlegg

• 20240102_065530.jpg
    20240102_065530.jpg
    1,9 MB · Visninger: 116
Last edited:
Dagens bilde. Ser dere noe? Jeg mener det fins strek nå. Jeg vet det er dårlig test fra normal. Hater dette..... Vi er nå 3 dager over ikm ifølge mine beregninger
Kan muligens skimte noe svakt der. Får du kanskje tak i andre tester i dag?

Skal ta siste test imorgen og lurte på om der er en sjans for å få 3+ på den digitale utifra testen jeg tok idag? Noen som tør å si noe om det? :p Vet det er mange som ikke får 3+ før godt i uke 5 men hadde vært kjekt å få. Hehe

Vedlegg

• IMG_4821.png
    IMG_4821.png
    4,6 MB · Visninger: 69
Back
Topp