Oss testetøser imellom

Det var strek!:Heartred :happy093
9 dpo i dag:
IMG_3219.jpeg

Noen som ser noe her? :)

Vedlegg

• IMG_4503.jpeg
    IMG_4503.jpeg
    284,9 KB · Visninger: 92
Føler jeg ser noe her selv, men redd det er for svakt til å være 11 dpo. Ser dere?
Sammenligner med testene fra november som var sterkere (12 og 13 dpo), men endte i kjemisk.

Vedlegg

• 20240103_074828.jpg
    20240103_074828.jpg
    1,2 MB · Visninger: 91
  • Screenshot_20231102_135550_Premom.jpg
    Screenshot_20231102_135550_Premom.jpg
    109,3 KB · Visninger: 91
Hei! Kan dere hjelpe meg å bekrefte at disse testene er negative? Stoler ikke på meg selv…De to testene på det ene bildet tatt på morgenen, den på det andre bildet på ettermiddagen. Er 12-13 DPO, og går på progesteron støtte. I morges fikk jeg plutselig smerter på høyre side, samme side som jeg hadde eggløsning på. Smerter varer fortsatt, de er ikke så sterke, men jeg kjenner dem godt. Begynte å tenke på exu…men det kan vel ikke være sant med negative tester?

Vedlegg

• IMG_4701.jpeg
    IMG_4701.jpeg
    2 MB · Visninger: 118
  • IMG_4703.jpeg
    IMG_4703.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 118
Hei! Kan dere hjelpe meg å bekrefte at disse testene er negative? Stoler ikke på meg selv…De to testene på det ene bildet tatt på morgenen, den på det andre bildet på ettermiddagen. Er 12-13 DPO, og går på progesteron støtte. I morges fikk jeg plutselig smerter på høyre side, samme side som jeg hadde eggløsning på. Smerter varer fortsatt, de er ikke så sterke, men jeg kjenner dem godt. Begynte å tenke på exu…men det kan vel ikke være sant med negative tester?
Jeg tror kanskje jeg ser noe på den nederste på det bildet med 2.. Men streksynet mitt har så langt vært litt både og.

Ser faktisk på begge ser jeg nå

Back
Topp