Takk!!!Se der da!! Sa jo det var tidlig endaGratulerer!
![]()
Innser nå at jeg nok hadde en kjemisk første pp. Det var på grunn av de strekene jeg fikk da at jeg var så usikker på om dette var noe
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!!!Se der da!! Sa jo det var tidlig endaGratulerer!
![]()
Innser nå at jeg nok hadde en kjemisk første pp. Det var på grunn av de strekene jeg fikk da at jeg var så usikker på om dette var noe
Så gøy, gratulerer så myeLitt bedre med andre urin![]()

Ikke godt å si Håper jo. Du er heldigSkal ta siste test imorgen og lurte på om der er en sjans for å få 3+ på den digitale utifra testen jeg tok idag? Noen som tør å si noe om det?Vet det er mange som ikke får 3+ før godt i uke 5 men hadde vært kjekt å få.
Tusen takkSå gøy, gratulerer så mye![]()

Jeg synes også at jeg kan se noe her!
Jeg ser noe. Håper på stigning for degFøler jeg ser noe her selv, men redd det er for svakt til å være 11 dpo. Ser dere?
Sammenligner med testene fra november som var sterkere (12 og 13 dpo), men endte i kjemisk.
Kan hende egget har festet seg litt sent og at det er derfor streken ikke er så sterk ennå.Gratulerer14 dpo og kan vel også være fornøyd sammenlignet med streken 12 dpo![]()
De 2 er den nedersteEr det bare meg eller er det streker her også ?? Den nederste er nå de øverste er morgen og natt ..

Ser ut som at det er noe derEr det bare meg eller er det streker her også ?? Den nederste er nå de øverste er morgen og natt ..
Jeg tror kanskje jeg ser noe på den nederste på det bildet med 2.. Men streksynet mitt har så langt vært litt både og.Hei! Kan dere hjelpe meg å bekrefte at disse testene er negative? Stoler ikke på meg selv…De to testene på det ene bildet tatt på morgenen, den på det andre bildet på ettermiddagen. Er 12-13 DPO, og går på progesteron støtte. I morges fikk jeg plutselig smerter på høyre side, samme side som jeg hadde eggløsning på. Smerter varer fortsatt, de er ikke så sterke, men jeg kjenner dem godt. Begynte å tenke på exu…men det kan vel ikke være sant med negative tester?
Ser faktisk på begge ser jeg nåHei! Kan dere hjelpe meg å bekrefte at disse testene er negative? Stoler ikke på meg selv…De to testene på det ene bildet tatt på morgenen, den på det andre bildet på ettermiddagen. Er 12-13 DPO, og går på progesteron støtte. I morges fikk jeg plutselig smerter på høyre side, samme side som jeg hadde eggløsning på. Smerter varer fortsatt, de er ikke så sterke, men jeg kjenner dem godt. Begynte å tenke på exu…men det kan vel ikke være sant med negative tester?