10 dpo! Sist jeg var gravid testet jeg positiv denne dagen, men med babyplan sin.Mange dpo ? Synes jeg skimter en sånn 8DPO strek , meeeeen som med meg må vi vente litt til tror jeg for å være sikre .![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo! Sist jeg var gravid testet jeg positiv denne dagen, men med babyplan sin.Mange dpo ? Synes jeg skimter en sånn 8DPO strek , meeeeen som med meg må vi vente litt til tror jeg for å være sikre .![]()

Jeg testa negativ 10 dpo og positiv 11 dpo med bp sine . Så spent10 dpo! Sist jeg var gravid testet jeg positiv denne dagen, men med babyplan sin.![]()

Åå så spennende! Fulgt med på testene dine og, krysser fingrene for ossJeg testa negativ 10 dpo og positiv 11 dpo med bp sine . Så spent![]()

Ser dessverre ingenting på denne :/Noen som ser noe på denne? Tror jeg har sett meg helt blindt![]()
Etter min mening var den streken for sterk til å være skyggestrek. Ta ny test om 48 timerØverste er fra i går og nederst fra i dag, var det en skyggestrek jeg fikk igår…? Make sure

Testene gir utslag ved HCG i urin på 25 mIU/mLPleier make sure testene å være tidlig eller når fikk dere positiv ? Er 11DPO
8 DPO med første, 10 DPO med andreHei,
Hvor mange DPO eller rugedager er det seneste dere har fått positiv test? Har satt inn blasto(5dagers) fra frys.![]()

Stol på testen på tiss nr.3. Jeg håper strekene resulterer i et fullgått svangerskapAltså. Etter 2 missed abortions i år, så er nervene i helspenn etter positiv test etter IVF.
Ødelegger nok for meg selv også, men jeg greier ikke å la vær, så jeg tester hver dag nå for å se stigning.
Fikk småpanikk i dag morges, da testen i dag (13 dpo, øverste testen i bildet) var svakere enn gårsdagens (nederst)
Så tok jeg ny test et par timer og da tiss nr 3 for dagen. Det er testen i midten, den var jo sterkere igjen enn både gårsdagens og dag morges.
Hvis det var en kjemisk på gang, ville det blitt slik som dette? Bør jeg stole mest på testen på tiss 3 eller den første for dagen?

Takk for svar8 DPO med første, 10 DPO med andre![]()
Jaser dere strek? 11dpo..

Jeg føler jeg kan skimte noe på denne ogsåNy test til kontroll …8DPO testSynes den ser blenda ut men …

Stol på den på tiss nr. 3Altså. Etter 2 missed abortions i år, så er nervene i helspenn etter positiv test etter IVF.
Ødelegger nok for meg selv også, men jeg greier ikke å la vær, så jeg tester hver dag nå for å se stigning.
Fikk småpanikk i dag morges, da testen i dag (13 dpo, øverste testen i bildet) var svakere enn gårsdagens (nederst)
Så tok jeg ny test et par timer og da tiss nr 3 for dagen. Det er testen i midten, den var jo sterkere igjen enn både gårsdagens og dag morges.
Hvis det var en kjemisk på gang, ville det blitt slik som dette? Bør jeg stole mest på testen på tiss 3 eller den første for dagen?

Tror de fleste her har fått gode skygger denne runden . Synes også det skjer oftere og oftere . Så mange streifere kan vi vel ikke ha ? Må jo være at testene er for godeJeg føler jeg kan skimte noe på denne også![]()
![]()
Jeg hadde et blodig tørk i går . Plugger igjen dåsa og drar på jobb nå . Gadd ikke teste heller 

Heldigvis ble den sterkere utover uka