Oss testetøser imellom

Øverste er fra i går og nederst fra i dag, var det en skyggestrek jeg fikk igår…? Make sure

Vedlegg

• IMG_1757.jpeg
    IMG_1757.jpeg
    459,6 KB · Visninger: 157
Pleier make sure testene å være tidlig eller når fikk dere positiv ? Er 11DPO

Vedlegg

• IMG_5090.jpeg
    IMG_5090.jpeg
    2 MB · Visninger: 152
  • IMG_5091.jpeg
    IMG_5091.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 153
For oss som gir opp før 11DPO så har jeg jo testa sent før :laughing002

Vedlegg

• IMG_5096.jpeg
    IMG_5096.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 149
Altså. Etter 2 missed abortions i år, så er nervene i helspenn etter positiv test etter IVF.
Ødelegger nok for meg selv også, men jeg greier ikke å la vær, så jeg tester hver dag nå for å se stigning.
Fikk småpanikk i dag morges, da testen i dag (13 dpo, øverste testen i bildet) var svakere enn gårsdagens (nederst)
Så tok jeg ny test et par timer og da tiss nr 3 for dagen. Det er testen i midten, den var jo sterkere igjen enn både gårsdagens og dag morges.
Hvis det var en kjemisk på gang, ville det blitt slik som dette? Bør jeg stole mest på testen på tiss 3 eller den første for dagen?

Vedlegg

• 20231129_093420.jpg
    20231129_093420.jpg
    746,6 KB · Visninger: 108
Hei,
Hvor mange DPO eller rugedager er det seneste dere har fått positiv test? Har satt inn blasto(5dagers) fra frys. :nailbiting:

Altså. Etter 2 missed abortions i år, så er nervene i helspenn etter positiv test etter IVF.
Ødelegger nok for meg selv også, men jeg greier ikke å la vær, så jeg tester hver dag nå for å se stigning.
Fikk småpanikk i dag morges, da testen i dag (13 dpo, øverste testen i bildet) var svakere enn gårsdagens (nederst)
Så tok jeg ny test et par timer og da tiss nr 3 for dagen. Det er testen i midten, den var jo sterkere igjen enn både gårsdagens og dag morges.
Hvis det var en kjemisk på gang, ville det blitt slik som dette? Bør jeg stole mest på testen på tiss 3 eller den første for dagen?
Stol på testen på tiss nr.3. Jeg håper strekene resulterer i et fullgått svangerskap :Heartred

Stol på den på tiss nr. 3 :Heartred

Jeg føler jeg kan skimte noe på denne også :smiley-angelic001 :Heartred
Tror de fleste her har fått gode skygger denne runden . Synes også det skjer oftere og oftere . Så mange streifere kan vi vel ikke ha ? Må jo være at testene er for gode :arghh: Jeg hadde et blodig tørk i går . Plugger igjen dåsa og drar på jobb nå . Gadd ikke teste heller :bag::laughing002

Back
Topp