Kan skimte noe på nederste. Håper den blir sterkere for hver dag som gårTestetrangen har meldt sin ankomst, selvfølgelig altfor tidlig
Føler jeg kan skimte noe om jeg stirrer lenge. Kan dere se noe?9. dpo på den nederste.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte noe på nederste. Håper den blir sterkere for hver dag som gårTestetrangen har meldt sin ankomst, selvfølgelig altfor tidlig
Føler jeg kan skimte noe om jeg stirrer lenge. Kan dere se noe?9. dpo på den nederste.

Jeg trodde jeg hadde testet den ut. Men nå ble jeg jo usikker om det kan ha vært strek på de forrige også, bare at jeg ikke har sett dem...Har du testet ut Ovitrellen? Hvis ikke er det umulig å si før om noen dager. Må bare ha tålmodighet da![]()
![]()
Da blir det noen dager venting til gitt.

Den i dag er sterkere og mer rosa!Jeg trodde jeg hadde testet den ut. Men nå ble jeg jo usikker om det kan ha vært strek på de forrige også, bare at jeg ikke har sett dem...Da blir det noen dager venting til gitt.
Tok forøvrig ny test nå, i dag synes jeg faktisk jeg skimter noe selv? Tør uansett ikke håpe for mye kjenner jeg, selv om jeg ikke greier å la vær å teste![]()

Streken var lettere å se på denne enn den forrige du la ut. Så jeg tror den har blitt sterkere. Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere.Jeg trodde jeg hadde testet den ut. Men nå ble jeg jo usikker om det kan ha vært strek på de forrige også, bare at jeg ikke har sett dem...Da blir det noen dager venting til gitt.
Tok forøvrig ny test nå, i dag synes jeg faktisk jeg skimter noe selv? Tør uansett ikke håpe for mye kjenner jeg, selv om jeg ikke greier å la vær å teste![]()
Den i dag er sterkere og mer rosa!![]()
Takk begge toStreken var lettere å se på denne enn den forrige du la ut. Så jeg tror den har blitt sterkere. Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere.

Ja, kan skimte en svak en, men jeg har veldig dårlig streksyn og ser streker ofteser dere strek? 11dpo..

Har aldri vært i nærheten av noen strek før, så denne la jeg merke til.. tok en til fra normal samtidig men den var helt blenda! Dette er metode sin tidlig testJa, kan skimte en svak en, men jeg har veldig dårlig streksyn og ser streker ofte![]()
Ser ikke hvor den skulle vært plassert?Jeg fikk mensen på tirsdag, men synes den var uvanlig kort. Tok derfor en test må i kveld og fikk denne merkelige streken. Det må jo være feil mtp. plasseringen. Noen andre som har fått en slik strek før på metode sin? Streken var tidligere i virkeligheten.
Veldig vanskelig å se, men er inni sirkelenLaSer ikke hvor den skulle vært plassert?

Er nok ikke en hcg strek. Er bare en feil som har oppstått en eller annen gang i prosessenVeldig vanskelig å se, men er inni sirkelen![]()
Ja, det var det jeg tenkte. Lurte bare på om det var flere som hadde opplevd samme strek med denne testenEr nok ikke en hcg strek. Er bare en feil som har oppstått en eller annen gang i prosessen
Er jo veldig dumt med slike feil..Men feil oppstår med alle typer tester en gang iblant. Leser du bruksanvisning så skjønner du hvor streken skal være for at den skal være gyldigJa, det var det jeg tenkte. Lurte bare på om det var flere som hadde opplevd samme strek med denne testenEr jo veldig dumt med slike feil..
Men jeg kjenner øynene går i kryss av å forsøke å se en strek som bare så vidt er der. Er enda ikke overbevist om at det ikke er ovitrelle som henger igjen.Nummer to er tydeligereEndelig ny dag og ny testMen jeg kjenner øynene går i kryss av å forsøke å se en strek som bare så vidt er der. Er enda ikke overbevist om at det ikke er ovitrelle som henger igjen.
Ser noen forskjell på disse to? 1 er tatt i går morges, 2 i dag.

Nummer to er lettere å se streken påEndelig ny dag og ny testMen jeg kjenner øynene går i kryss av å forsøke å se en strek som bare så vidt er der. Er enda ikke overbevist om at det ikke er ovitrelle som henger igjen.
Ser noen forskjell på disse to? 1 er tatt i går morges, 2 i dag.

Nummer to er tydeligere![]()
Nummer to er lettere å se streken på![]()