Oss testetøser imellom

Testetrangen har meldt sin ankomst, selvfølgelig altfor tidlig :laughing002
Føler jeg kan skimte noe om jeg stirrer lenge. Kan dere se noe? :hilarious: 9. dpo på den nederste.
Kan skimte noe på nederste. Håper den blir sterkere for hver dag som går :Heartred

Har du testet ut Ovitrellen? Hvis ikke er det umulig å si før om noen dager. Må bare ha tålmodighet da :bag: :angelic:
Jeg trodde jeg hadde testet den ut. Men nå ble jeg jo usikker om det kan ha vært strek på de forrige også, bare at jeg ikke har sett dem... :dead: Da blir det noen dager venting til gitt.
Tok forøvrig ny test nå, i dag synes jeg faktisk jeg skimter noe selv? Tør uansett ikke håpe for mye kjenner jeg, selv om jeg ikke greier å la vær å teste :laughing002:banghead:

Vedlegg

• 20231125_070936.jpg
    20231125_070936.jpg
    538,8 KB · Visninger: 114
Jeg trodde jeg hadde testet den ut. Men nå ble jeg jo usikker om det kan ha vært strek på de forrige også, bare at jeg ikke har sett dem... :dead: Da blir det noen dager venting til gitt.
Tok forøvrig ny test nå, i dag synes jeg faktisk jeg skimter noe selv? Tør uansett ikke håpe for mye kjenner jeg, selv om jeg ikke greier å la vær å teste :laughing002:banghead:
Den i dag er sterkere og mer rosa! :love7

Streken var lettere å se på denne enn den forrige du la ut. Så jeg tror den har blitt sterkere. Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere.

Ja, kan skimte en svak en, men jeg har veldig dårlig streksyn og ser streker ofte :hilarious:
Har aldri vært i nærheten av noen strek før, så denne la jeg merke til.. tok en til fra normal samtidig men den var helt blenda! Dette er metode sin tidlig test

Mistenkte at jeg begynte med SA på torsdag. Hadde milde mensmurringer (langt i fra det jeg kjente ved forrige SA, men litt mer enn jeg har kjent på de andre dagene denne graviditeten. Spotter bitte litt, men det har jeg gjort et par ganger før og. Regna bare med at spotting + mensmurringer var en påbegynnende SA. Men jeg synes jeg ser en økning de siste dagene på testene mine. Mulig jeg ser det jeg vil se, men hva tenker dere? Og er det mulig med en økning, hvis SA ikke er skikkelig i gang enda, eller hvis det er en MA?

Vedlegg

• 39F65341-0D78-4749-AB1D-7C65A311C9B0.jpeg
    39F65341-0D78-4749-AB1D-7C65A311C9B0.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 90
Jeg fikk mensen på tirsdag, men synes den var uvanlig kort. Tok derfor en test må i kveld og fikk denne merkelige streken. Det må jo være feil mtp. plasseringen. Noen andre som har fått en slik strek før på metode sin? Streken var tidligere i virkeligheten.

Vedlegg

• IMG_0505.jpeg
    IMG_0505.jpeg
    822,4 KB · Visninger: 108
  • IMG_0505.jpeg
    IMG_0505.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 104
Jeg fikk mensen på tirsdag, men synes den var uvanlig kort. Tok derfor en test må i kveld og fikk denne merkelige streken. Det må jo være feil mtp. plasseringen. Noen andre som har fått en slik strek før på metode sin? Streken var tidligere i virkeligheten.
Ser ikke hvor den skulle vært plassert?

Ja, det var det jeg tenkte. Lurte bare på om det var flere som hadde opplevd samme strek med denne testen :happy: Er jo veldig dumt med slike feil..
Men feil oppstår med alle typer tester en gang iblant. Leser du bruksanvisning så skjønner du hvor streken skal være for at den skal være gyldig :)

Endelig ny dag og ny test :laughing002 Men jeg kjenner øynene går i kryss av å forsøke å se en strek som bare så vidt er der. Er enda ikke overbevist om at det ikke er ovitrelle som henger igjen.
Ser noen forskjell på disse to? 1 er tatt i går morges, 2 i dag.

Vedlegg

• 20231125_070936.jpg
    20231125_070936.jpg
    540,2 KB · Visninger: 120
  • 20231126_063709.jpg
    20231126_063709.jpg
    317,5 KB · Visninger: 121
Endelig ny dag og ny test :laughing002 Men jeg kjenner øynene går i kryss av å forsøke å se en strek som bare så vidt er der. Er enda ikke overbevist om at det ikke er ovitrelle som henger igjen.
Ser noen forskjell på disse to? 1 er tatt i går morges, 2 i dag.
Nummer to er lettere å se streken på :Heartred

Så mine test tøser …. Super test tøsa er 8DPO idag ….. :dance011er den Snøhvit eller skjuler det seg noe mikroskopisk :laughing002

Vedlegg

• IMG_5056.jpeg
    IMG_5056.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 110
Back
Topp