Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, skjønner. Ja, håper det kan gå neste syklus. Har ikke begynt å blø enda da men, som er deprimerende siden test i går var negativ. Hvorfor kommer ikke mensen likevel?Jeg tror IKM er i morgen, og blenda tester til nå. Så jeg har gitt oppmen pytt - vi får prøve igjen. Begge to! Gir ikke opp
![]()
Må aldri teste på dritt-tissOg enda får jeg spørsmål om hvorfor jeg ikke tester på morgenurin?Bare for å vise dere alle sammen at det er ikke alltid morgenurin er den beste
![]()

AkkuratMå aldri teste på dritt-tiss![]()
Dette er stas! Gratulerer igjen
Tusen takkFor en fin strek 9 dpo!!! Gratulerer![]()
ja, synst den var ganske sterk til å være 9dpo 
Tusen takkDette er stas! Gratulerer igjen![]()

når tenkte du å teste på nytt?TakkOi dette er spennende! Eneste som kan gi deg riktig svar er å ta hcg blodprøver hos lege for å se om det er stigning tenker jeg. Men jeg ønsker jo for deg at dette er en ny babystreknår tenkte du å teste på nytt?

Åååh kjenner til det med helgTakk
Jeg tenkte og om jeg skulle få målt HCG, men nå er selvfølgelig laboratoriet stengt og så kommer jo helgen... ARGH, er det noe jeg hater så er det usikkerhet haha
Det blir nok ny test i morgen tidlig tenker jeg... Så er vi tilbake på det kjøret ja![]()
Men testekjøret er morsomt! Gleder meg til å se din neste
Jeg ser to strekerHei! Ser dere noe her? Jeg har så mye riper i telefonskjermen at jeg har sett meg helt svimmel og vet rett og slett ikke om jeg ser streker eller riper10 dpo.
Jeg ser også to streker!Hei! Ser dere noe her? Jeg har så mye riper i telefonskjermen at jeg har sett meg helt svimmel og vet rett og slett ikke om jeg ser streker eller riper10 dpo.
Det var to strekerJeg ser også to streker!