Oss testetøser imellom

7 dpo og midt på dagen .. jaja , klarte bare ikke la være :P fikk jo testen gratis sammen med el testene , så den teller ikke :angelic: :bag: :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20230919_163629_Premom.jpg
    Screenshot_20230919_163629_Premom.jpg
    26,8 KB · Visninger: 114
Jeg tror IKM er i morgen, og blenda tester til nå. Så jeg har gitt opp :dead: men pytt - vi får prøve igjen. Begge to! Gir ikke opp:whacky011
Ok, skjønner. Ja, håper det kan gå neste syklus. Har ikke begynt å blø enda da men, som er deprimerende siden test i går var negativ. Hvorfor kommer ikke mensen likevel?

Og enda får jeg spørsmål om hvorfor jeg ikke tester på morgenurin? :hilarious: Bare for å vise dere alle sammen at det er ikke alltid morgenurin er den beste :)

Vedlegg

• 47B02AA4-BD73-49FD-ACF7-EE455B3BE3D3.jpeg
    47B02AA4-BD73-49FD-ACF7-EE455B3BE3D3.jpeg
    752,6 KB · Visninger: 156
Hei

Sitter her som et lite spørsmålstegn nå.
Litt forhistorie, etter 2 prøving ble jeg gravid i fjor. Dette resulterte i MA 8+6 (Jeg trodde jeg var 10 uker når vi oppdaget det)
Sto i kø for IVF etter dette og skulle starte opp hos Medicus i august, men ble da gravid igjen på egen hånd. Dette ble ny MA, uke 6. Denne merket jeg med en gang at stoppet opp.
Jeg sluttet å blø etter et par uker og vi la da inn aksjer akkurat når eggløsning var (i følge monitor hvertfall, tempet ikke så har ikke bekreftet at eggløsning faktisk fant sted)
Har tatt gtester flere dager for å se at jeg kommer ned til start. Nådde det punktet tidligere i uken og har de siste dagene hatt blenda tester (både morgen og ettermiddag) hadde blenda test i dag morges også. (11 dpo i dag.)
Testet igjen nå klokken 14.30 ca og fikk da dette resultatet (Viste etter 2 min)
Kan det virkelig være en ny babystrek??
Jeg tør liksom ikke håpe på noe, tenker det kan jo henge igjen fra forrige MA. Selv om de har vært blenda et par-tre dager nå?
20230921_144405.jpg

Oi dette er spennende! Eneste som kan gi deg riktig svar er å ta hcg blodprøver hos lege for å se om det er stigning tenker jeg. Men jeg ønsker jo for deg at dette er en ny babystrek :Heartred når tenkte du å teste på nytt?

Oi dette er spennende! Eneste som kan gi deg riktig svar er å ta hcg blodprøver hos lege for å se om det er stigning tenker jeg. Men jeg ønsker jo for deg at dette er en ny babystrek :Heartred når tenkte du å teste på nytt?
Takk :Heartred
Jeg tenkte og om jeg skulle få målt HCG, men nå er selvfølgelig laboratoriet stengt og så kommer jo helgen... ARGH, er det noe jeg hater så er det usikkerhet haha :angelic:
Det blir nok ny test i morgen tidlig tenker jeg... Så er vi tilbake på det kjøret ja :angelic:

Takk :Heartred
Jeg tenkte og om jeg skulle få målt HCG, men nå er selvfølgelig laboratoriet stengt og så kommer jo helgen... ARGH, er det noe jeg hater så er det usikkerhet haha :angelic:
Det blir nok ny test i morgen tidlig tenker jeg... Så er vi tilbake på det kjøret ja :angelic:
Åååh kjenner til det med helg :bag: Men testekjøret er morsomt! Gleder meg til å se din neste:angelic:

Flere som har blitt lei av å teste etter el? :p jeg trodde aldri at jeg skulle si at jeg er lei av testing! :hilarious:

Hei! Ser dere noe her? Jeg har så mye riper i telefonskjermen at jeg har sett meg helt svimmel og vet rett og slett ikke om jeg ser streker eller riper :happy090 10 dpo.

Vedlegg

• IMG_0667.jpeg
    IMG_0667.jpeg
    351,8 KB · Visninger: 146
  • IMG_0665.jpeg
    IMG_0665.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 150
Oi oi! Men sjansen for klaff er nok ikke så himla stor, la inn aksjer natt til igår. Og ifht vanlig syklus kan el evnt komme imorgen (altså at temphopp kommer på søndag) :shy:
Men uansett, jeg tror noe skjer!! :smiley-angelic001

Vedlegg

• PXL_20230922_070545493.MP.jpg
    PXL_20230922_070545493.MP.jpg
    5,4 MB · Visninger: 77
Hei! Ser dere noe her? Jeg har så mye riper i telefonskjermen at jeg har sett meg helt svimmel og vet rett og slett ikke om jeg ser streker eller riper :happy090 10 dpo.
Jeg ser også to streker!

Det er 10% på makesure graviditetstester og 20% på makesure el tester på farmasiet.no :)

Back
Topp