Skulle ønske jeg fikk et slikt uhellTakk for svar. Ser selv og. Men usikker på hvor reelt det er, gamle tester. Mulig de da heller blir mindre følsom. Og. Det var eneste testen.
Nei.Ble mistenksom da spottinga mi ikke starta som den pleier...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg fikk et slikt uhellTakk for svar. Ser selv og. Men usikker på hvor reelt det er, gamle tester. Mulig de da heller blir mindre følsom. Og. Det var eneste testen.
Nei.Ble mistenksom da spottinga mi ikke starta som den pleier...
Her er det to streker!Innspill? Uvisst antall dpo men jeg pleier å spotte fra dag 25 ca. 9-10 dpo muligens. Ikke kortere enn det.
Vis vedlegget 413899
Vis vedlegget 413900

Skulle ønske jeg fikk et slikt uhell![]()
Hvor mange dpo er du her?Må dele her også! Styr unna Clearblue ultratidlig digital! For noe dritt!! Men er gravid![]()
Jeg syns jeg ser noeHei,
Jeg tror jeg er 11 DPO i dag og tok denne testen for et par timer siden, jeg er så usikker på om det er en antydning til strek her? Tok en i går som var helt blenda.
Tenkte på det og håper det, men er ikke det litt tidlig?Kan det være en festeblødning?
Er 12 i dag, var 10 den dagen.Hvor mange dpo er du her?
Har en sånn tidlig digital liggende, men er 10DPO med svaaaaaak strek, så bør kanskje vente et par dager med den.Er 12 i dag, var 10 den dagen.
Jeg ville ventet til ikm med den. Cb med ukesinsikator slår ut tidligere enn den tidligtesten..Har en sånn tidlig digital liggende, men er 10DPO med svaaaaaak strek, så bør kanskje vente et par dager med den.
Jeg har tre av de liggende ogJeg ville ventet til ikm med den. Cb med ukesinsikator slår ut tidligere enn den tidligtesten..

Takk for svarJeg syns jeg ser noe![]()
Det skjønner jegTakk for svarjeg har et par tester til liggende og klarer nesten ikke vente til å ta en ny i morgen

Prøv i morgen på andre urin uten å drikke i mellom mer enn litt mann eller kaffeJeg har tre av de liggende og![]()
Er på jobb da, så litt vanskelig å få til. Men tisser 0630 når jeg står opp, og 0745 før jeg går- er det sent nok som andre urin?Prøv i morgen på andre urin uten å drikke i mellom mer enn litt mann eller kaffe
(Drikker ikke så ofte mann om morgenen, det er en kveldsaktivitetPrøv i morgen på andre urin uten å drikke i mellom mer enn litt mann eller kaffe
sorry jeg måtte)Opplever at andre urin er bedre enn morgenurin her(Drikker ikke så ofte mann om morgenen, det er en kveldsaktivitetsorry jeg måtte)
Er det ikke lenger morgenurin som er best til graviditetstester?![]()
Kult! Greit å vite.Opplever at andre urin er bedre enn morgenurin her![]()
Jeg har gjerne fått presset ut litt 20 min etterEr på jobb da, så litt vanskelig å få til. Men tisser 0630 når jeg står opp, og 0745 før jeg går- er det sent nok som andre urin?
og denne gangen har test 2 vært sterkere enn nr.1.