Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkt ta en digital tidlig seinere i dag. Håper sånn at den blir positivÅååh dette er babystrek![]()
Blå!Blå eller grå? Jeg ser blå på ordentlig men kan vær den ikke er blå nok. Brukt blits
Drister meg til å gratulerer jegTenkt ta en digital tidlig seinere i dag. Håper sånn at den blir positiv
Bare ni dager til du kan teste- det er jo ensifra antall dager… easypeasy5 dpo er for tidlig å teste.... 5 dpo er for tidlig å teste!! Hold ut!!

Jeg tester 10 dpoBare ni dager til du kan teste- det er jo ensifra antall dager… easypeasy![]()

Hei! Hva tenker man om denne?
Jeg har sett så mye på tester nå, at jeg føler jeg innbiller meg fantasi streker snartHer er det to streker som jeg kan se!
Jeg synes dette ser veldig bra ut på kun 24t , også ville jeg sammenliknet annenhver dag typGrei stigning på 24 timer?
Jeg slappet mye mer av da
la ved et bilde av hvordan testene mine så ut 11 dpo. Jeg sammenliknet babyplan sine og makesure for nysgjerrighetens skyld. Tidlig testen til babyplan er jo svakest av de alle, ironisk nokDet var litt forskjell i fargen der ja. Jeg fortsetter å se på babyplan sine tester siden jeg først har begynt å sammenligne med de. Det kan da ikke være kjemisk hos meg med sånn stigning?Jeg synes dette ser veldig bra ut på kun 24t , også ville jeg sammenliknet annenhver dag typJeg slappet mye mer av da
la ved et bilde av hvordan testene mine så ut 11 dpo. Jeg sammenliknet babyplan sine og makesure for nysgjerrighetens skyld. Tidlig testen til babyplan er jo svakest av de alle, ironisk nok
Ja, det er like greit det siden det er samme merket. Jeg brukte makesure fordi babyplan var trege i posten denne gangen, men måtte sjekke da de kom.Det var litt forskjell i fargen der ja. Jeg fortsetter å se på babyplan sine tester siden jeg først har begynt å sammenligne med de. Det kan da ikke være kjemisk hos meg med sånn stigning?
Jeg har hatt to kjemiske på 10år. De ble aldri så sterk i fargen, økte ikkeJa, det er like greit det siden det er samme merket. Jeg brukte makesure fordi babyplan var trege i posten denne gangen, men måtte sjekke da de kom.
Jeg vil si at nei, det er ikke kjemisk, men jeg har heller ingen erfaring med kjemisk og hvordan det evt kan se ut annet enn at jeg har skjønt at da blir testene svakere igjen.. Synes jo den stigningen der er svært så bra på bare 24t
Uff, så leit at du har måtte gå gjennom detJeg har hatt to kjemiske på 10år. De ble aldri så sterk i fargen, økte ikke

Kjemisk er jo at en mister før 5+0, så det kan jo fortsatt være det. Men med den stigningen du har, så tviler jeg sterkt på detDet var litt forskjell i fargen der ja. Jeg fortsetter å se på babyplan sine tester siden jeg først har begynt å sammenligne med de. Det kan da ikke være kjemisk hos meg med sånn stigning?