Oss testetøser imellom

Jeg tør ikke regne på hvor mange jeg har, det er MANGE :hilarious: har bestilt meg b6-vit da det kan være med på å forlenge lf, og det blir ikke overskudd av den da restene blir skylt ut med urinen. Håper det kan virke :nailbiting:
Jeg er i første pp og det fulgte med ti tester fra smilereader når jeg kjøpte el tester. Det bør egentlig holde for denne pp'n hvertfall :hilarious:

Spennende! Krysser fingrene for at det virker!

Åå.. og da var det tydelig rosa strek?
Ser at det var litt vanskelig å få med at den var rosa, men så det tydelig irl. Har dine vært sånn da?
Tydelig rosa strek ja, her er min
Screenshot_20230831_093052_Gallery.jpg

Jeg har fått negativ 8 dpo før, selv om jeg var gravid :smiley-ashamed004 det er der jeg venter. Jeg har 10 tester liggende og flere på vei :hilarious:
Ja, det er selvfølgelig så tidlig at det er fare for falsk negativ. Jeg hadde en svak, men likevel veldig tydelig positiv 10 dpo i forrige svangerskap. Tenkte derfor det var håp om å oppdage det enda litt tidligere denne gangen :angelic: Og så hjelper det jo ikke på med alle dem som legger ut positive 7 og 8 dpo:wacky:

Ja, det er selvfølgelig så tidlig at det er fare for falsk negativ. Jeg hadde en svak, men likevel veldig tydelig positiv 10 dpo i forrige svangerskap. Tenkte derfor det var håp om å oppdage det enda litt tidligere denne gangen :angelic: Og så hjelper det jo ikke på med alle dem som legger ut positive 7 og 8 dpo:wacky:
Haha nei man blir påvirket :hilarious:

Hadde igjen 1 test som jeg fant. TR skulle ha kommet tidligst i går. Streksynet mitt er alltid på bærtur når jeg må synse om det er faktisk en strek 2 eller ei. Men føler det ikke gikk denne veien heller denne syklusen. Føler ALLTID jeg ser to streker med form av skygge eller noe hint rosa i seg også jaaa. Legger ved så får dere andre her inne tyde hva dere tenker om testen. Ps. Tok den nå nylig. Ikke redigerte bare tatt i forskjellige lys vinkler

Etter ca.3min
IMG_0810.jpeg

IMG_0811.jpeg

IMG_0812.jpeg

Etter ca.5min
IMG_0813.jpeg

IMG_0814.jpeg

Hadde igjen 1 test som jeg fant. TR skulle ha kommet tidligst i går. Streksynet mitt er alltid på bærtur når jeg må synse om det er faktisk en strek 2 eller ei. Men føler det ikke gikk denne veien heller denne syklusen. Føler ALLTID jeg ser to streker med form av skygge eller noe hint rosa i seg også jaaa. Legger ved så får dere andre her inne tyde hva dere tenker om testen. Ps. Tok den nå nylig. Ikke redigerte bare tatt i forskjellige lys vinkler

Etter ca.3min
IMG_0810.jpeg

IMG_0811.jpeg

IMG_0812.jpeg

Etter ca.5min
IMG_0813.jpeg

IMG_0814.jpeg
Jeg syns jeg skimter noe på de ferske testene, men vanskelig å si hva det er. Altså om det er skygge eller ei. Hvor mange dpo er du?

Jeg syns jeg skimter noe på de ferske testene, men vanskelig å si hva det er. Altså om det er skygge eller ei. Hvor mange dpo er du?

Denne gangen fikk jeg ikke tempet hele syklusen. Samt så var det noen tempinger som hadde blitt tatt til andre tider så vet ikke om den kalkulator på nettsiden viste helt riktig. Så spørs om jeg skal gå it i fra utflod eller temping denne gangen. Så vet rett og slett ikke hvor i DPO land jeg er

Vedlegg

• IMG_0818.jpeg
    IMG_0818.jpeg
    815,5 KB · Visninger: 58
Denne gangen fikk jeg ikke tempet hele syklusen. Samt så var det noen tempinger som hadde blitt tatt til andre tider så vet ikke om den kalkulator på nettsiden viste helt riktig. Så spørs om jeg skal gå it i fra utflod eller temping denne gangen. Så vet rett og slett ikke hvor i DPO land jeg er
Aha, skjønner! Ekstra spennende, da!

Håper ikke EL var lenge etter CD9 da det var rundt denne perioden vi la inn aksjer. Men var jo rundt CD8-CD11 jeg hadde el slim samt blod med el slim som jeg oppfattet det :bag: Etter det har jeg ikke fått samme utflod. Blir forvirret jeg:smiley-ashamed005:wacky:
Høres ut som eggløsning, hvertfall :) Virker som om dere traff godt med aksjer. Håper for dere!

Blå eller grå? Jeg ser blå på ordentlig men kan vær den ikke er blå nok. Brukt blits

Vedlegg

• IMG_0387.jpeg
    IMG_0387.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 87
  • IMG_0392.jpeg
    IMG_0392.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 78
Back
Topp