Oss testetøser imellom

Hadde et håp om at det var implantasjonsblødning! Men disse er negative, er babyplan tidlig test og clearblue et minutts test
Snapchat-156199130.jpg

Her er det to streker som jeg kan se!
Jeg har sett så mye på tester nå, at jeg føler jeg innbiller meg fantasi streker snart o_O.. haha, og denne testen her var så svaaaaak! At jeg tenkte? Hm…. Hell no? Er dette skygge eller strek strek… ?:rolleyes:

Tusen takk, da er jeg ikke blitt helt gal, får teste meg i morgen også.

Bare håper dette ikke betyr SA, da jeg har hatt 3 og en MA. Men skal ikke klage, fikk en gullgutt etter at jeg rett og slett ga opp. Han er snart 2 år.

Og dette er første Pp, etter spiral… så nå r jeg spent! Hvis d er ment å skje, så skjer det vel!

Grei stigning på 24 timer?
Jeg synes dette ser veldig bra ut på kun 24t , også ville jeg sammenliknet annenhver dag typ :happy: Jeg slappet mye mer av da:hilarious: la ved et bilde av hvordan testene mine så ut 11 dpo. Jeg sammenliknet babyplan sine og makesure for nysgjerrighetens skyld. Tidlig testen til babyplan er jo svakest av de alle, ironisk nok

Vedlegg

• IMG_6596.jpeg
    IMG_6596.jpeg
    849 KB · Visninger: 98
Jeg synes dette ser veldig bra ut på kun 24t , også ville jeg sammenliknet annenhver dag typ :happy: Jeg slappet mye mer av da:hilarious: la ved et bilde av hvordan testene mine så ut 11 dpo. Jeg sammenliknet babyplan sine og makesure for nysgjerrighetens skyld. Tidlig testen til babyplan er jo svakest av de alle, ironisk nok
Det var litt forskjell i fargen der ja. Jeg fortsetter å se på babyplan sine tester siden jeg først har begynt å sammenligne med de. Det kan da ikke være kjemisk hos meg med sånn stigning?

Det var litt forskjell i fargen der ja. Jeg fortsetter å se på babyplan sine tester siden jeg først har begynt å sammenligne med de. Det kan da ikke være kjemisk hos meg med sånn stigning?
Ja, det er like greit det siden det er samme merket. Jeg brukte makesure fordi babyplan var trege i posten denne gangen, men måtte sjekke da de kom.

Jeg vil si at nei, det er ikke kjemisk, men jeg har heller ingen erfaring med kjemisk og hvordan det evt kan se ut annet enn at jeg har skjønt at da blir testene svakere igjen.. Synes jo den stigningen der er svært så bra på bare 24t

Ja, det er like greit det siden det er samme merket. Jeg brukte makesure fordi babyplan var trege i posten denne gangen, men måtte sjekke da de kom.

Jeg vil si at nei, det er ikke kjemisk, men jeg har heller ingen erfaring med kjemisk og hvordan det evt kan se ut annet enn at jeg har skjønt at da blir testene svakere igjen.. Synes jo den stigningen der er svært så bra på bare 24t
Jeg har hatt to kjemiske på 10år. De ble aldri så sterk i fargen, økte ikke

Back
Topp