Oss testetøser imellom

Blå!

Tror vi er like langt? Tør ikke sprette cb før babyplan viser strek :nailbiting:
Hadde ikke du strek på babyplan i morges/formiddag? Jeg var 9 dpo i morges. Har du prøvd el test? Min har blitt sterkere i ettermiddag.

Vedlegg

• IMG_0397.jpeg
    IMG_0397.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 75
Tok en bp, vet ikke om det kvalifiserer for en ekte strek engang. Om det ikke kommer no mer tydelig i morgen 10dpo. Så kaster jeg inn håndkle denne pp

Vedlegg

• IMG_0409.jpeg
    IMG_0409.jpeg
    1 MB · Visninger: 132
Tok en bp, vet ikke om det kvalifiserer for en ekte strek engang. Om det ikke kommer no mer tydelig i morgen 10dpo. Så kaster jeg inn håndkle denne pp
Men den cb testen er da positiv! 10 dpo er fremdeles tidlig.

Vet jeg setter meg selv opp for skuffelse, i hvertfall med tanke på alle dere som har erfart falske skyggestreker med denne testen, men klarte ikke å dy meg. 10 dpo kveldsurin. Ser dere det samme som meg?! Skal ta «ordentlige» tester i morgen, altså, men jøss!

Vedlegg

• IMG_8114.jpeg
    IMG_8114.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 132
  • IMG_8118.png
    IMG_8118.png
    3,9 MB · Visninger: 128
Vet jeg setter meg selv opp for skuffelse, i hvertfall med tanke på alle dere som har erfart falske skyggestreker med denne testen, men klarte ikke å dy meg. 10 dpo kveldsurin. Ser dere det samme som meg?! Skal ta «ordentlige» tester i morgen, altså, men jøss!
Det der trur jeg er en babystrek altså!! :love7
Var lett å se den og tydelig rosa!
Skyggestrekene synes jeg ofte er litt mer vri-vende-myse-streker

Det der er ikke noe skygge! :hello2

Ses mye bedre i virkeligheten! Babyplan viser også strek. Trur jeg er gravid folkens!!! Fikk enda den litt skarpere kanten fremme på streken. Og mannen ser den uten problemer, og min datter på 13 ser også!!! Hun vet vi prøver❤️ Finner ikke riktig lys hjemme hos oss til å ta bilde av plastisken. Er jeg gravid?

Vedlegg

• IMG_0427.jpeg
    IMG_0427.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 117
Ses mye bedre i virkeligheten! Babyplan viser også strek. Trur jeg er gravid folkens!!! Fikk enda den litt skarpere kanten fremme på streken. Og mannen ser den uten problemer, og min datter på 13 ser også!!! Hun vet vi prøver❤️ Finner ikke riktig lys hjemme hos oss til å ta bilde av plastisken. Er jeg gravid?
Jeg visste det!! :happy093
Gratulerer!!

Last edited:
Back
Topp