Hadde ikke du strek på babyplan i morges/formiddag? Jeg var 9 dpo i morges. Har du prøvd el test? Min har blitt sterkere i ettermiddag.Blå!
Tror vi er like langt? Tør ikke sprette cb før babyplan viser strek![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke du strek på babyplan i morges/formiddag? Jeg var 9 dpo i morges. Har du prøvd el test? Min har blitt sterkere i ettermiddag.Blå!
Tror vi er like langt? Tør ikke sprette cb før babyplan viser strek![]()
Men den cb testen er da positiv! 10 dpo er fremdeles tidlig.Tok en bp, vet ikke om det kvalifiserer for en ekte strek engang. Om det ikke kommer no mer tydelig i morgen 10dpo. Så kaster jeg inn håndkle denne pp
Denne er blå, men hadde tatt flere tester i annet merke da jeg har fått flere falske streker på disse testene i flere sykluser. Flere enda sterkere også.Blå eller grå? Jeg ser blå på ordentlig men kan vær den ikke er blå nok. Brukt blits
Det der trur jeg er en babystrek altså!!Vet jeg setter meg selv opp for skuffelse, i hvertfall med tanke på alle dere som har erfart falske skyggestreker med denne testen, men klarte ikke å dy meg. 10 dpo kveldsurin. Ser dere det samme som meg?! Skal ta «ordentlige» tester i morgen, altså, men jøss!

Serr?? Ååå, nå gleder jeg meg til å se i morgenDet der trur jeg er en babystrek altså!!
Var lett å se den og tydelig rosa!
Skyggestrekene synes jeg ofte er litt mer vri-vende-myse-streker

Det der er ikke noe skygge!Vet jeg setter meg selv opp for skuffelse, i hvertfall med tanke på alle dere som har erfart falske skyggestreker med denne testen, men klarte ikke å dy meg. 10 dpo kveldsurin. Ser dere det samme som meg?! Skal ta «ordentlige» tester i morgen, altså, men jøss!

Nei, det var 7 dpo. Ikke fått strek etter det… Er også 9 dpo i dag.Hadde ikke du strek på babyplan i morges/formiddag? Jeg var 9 dpo i morges. Har du prøvd el test? Min har blitt sterkere i ettermiddag.
Jeg visste det!!Ses mye bedre i virkeligheten! Babyplan viser også strek. Trur jeg er gravid folkens!!! Fikk enda den litt skarpere kanten fremme på streken. Og mannen ser den uten problemer, og min datter på 13 ser også!!! Hun vet vi prøverFinner ikke riktig lys hjemme hos oss til å ta bilde av plastisken. Er jeg gravid?
Takk på forskudd!!Jeg visste det!!
Gratulerer!!
GratulererJeg visste det!!
Gratulerer!!

Dagens test, fortsatt svak, men det ER en strek der, ikke sant??
Her er det to streker!! Det er helt sant, dere er gravide!Tok to på samme urin
Definitivt! Gratulerer!!Dagens test, fortsatt svak, men det ER en strek der, ikke sant??

Her er det to streker!! Det er helt sant, dere er gravide!

TakkDefinitivt! Gratulerer!!![]()