Oss testetøser imellom

Æsj- røk på en (for meg) utypisk testesmell i går 9DPO, og nå har jeg mista helt trua. Den var heeelt blenda.

Har bare hatt SÅ mye tegn som er typisk for meg- i tillegg til en hvilepuls som ikke har vært så høy siden da jeg var gravid med første mistet og gikk helt til uke 11+5.

Skikkelig nedtur- det er jo nettopp pga sånt som dette at jeg egentlig har som regel å vente til 14DPO. Idiotisk av meg. (Men skal på livredderkurs i sjøen 11dpo, og vil ikke det hvis jeg evt hadde vært gravid).

Siden jeg røk på blendasmell i går 9DPO tenkte jeg «Føkk it» og tok en test i dag og… og nå sitter jeg her og hyperventilerer litt… jeg har ALDRI fått skyggestreker, så jeg er veldig forsiktig håpefull nå. Ps tydeligere i virkeligheten enn på bildene.
95BB6BD6-DA8B-4E90-8774-B43F5884EF26.jpeg
2DC8CB33-3D40-4790-AA64-0F1062CAAD50.jpeg

Siden jeg røk på blendasmell i går 9DPO tenkte jeg «Føkk it» og tok en test i dag og… og nå sitter jeg her og hyperventilerer litt… jeg har ALDRI fått skyggestreker, så jeg er veldig forsiktig håpefull nå. Ps tydeligere i virkeligheten enn på bildene. Vis vedlegget 413874Vis vedlegget 413875
Jeg ser strek :)
Krysser fingra for at den blir sterkere i morgen :Heartred

La galskapen begynne. Jeg røyk på test 7 dpo :hilarious: Selvfølgelig negativ. Jeg fikk med en gratis test fra babyplan med en bestilling derfra, tenkte at det gjør da ingenting om jeg brenner av den :smiley-ashamed005 Ser ikke skyggestrek en gang :hilarious:

Nå er jeg litt forvirret..
Fikk positiv el test på onsdag, så ble den negativ men positiv igjen på fredag. Litt el smerter torsdag og fredag. Tenkte da at kroppen prøvde på eggløsning men ikke fikk det til første gangen. Nå når jeg var på toalettet kom det lyserosa utflod (veldig svakt). Hva kan dette være? Har spottet litt tidligere, dagen før og på el dagen men ikke etter. Da har det også vært brunt og ikke lyserosa.

Nå er jeg litt forvirret..
Fikk positiv el test på onsdag, så ble den negativ men positiv igjen på fredag. Litt el smerter torsdag og fredag. Tenkte da at kroppen prøvde på eggløsning men ikke fikk det til første gangen. Nå når jeg var på toalettet kom det lyserosa utflod (veldig svakt). Hva kan dette være? Har spottet litt tidligere, dagen før og på el dagen men ikke etter. Da har det også vært brunt og ikke lyserosa.
Kan det være en festeblødning?

Back
Topp