Jeg også. Blir kos med numme femUff, så leit at du har måtte gå gjennom det
Jeg tror og håper at denne blir sittende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også. Blir kos med numme femUff, så leit at du har måtte gå gjennom det
Jeg tror og håper at denne blir sittende![]()
Nydelig!Grei stigning på 24 timer?
Gratulerer så masse!!Må dele her også! Styr unna Clearblue ultratidlig digital! For noe dritt!! Men er gravid![]()
TakkGratulerer så masse!!![]()
Jeg ser på det nederste bildet!! (Har ikke streksyn)Siden jeg røk på blendasmell i går 9DPO tenkte jeg «Føkk it» og tok en test i dag og… og nå sitter jeg her og hyperventilerer litt… jeg har ALDRI fått skyggestreker, så jeg er veldig forsiktig håpefull nå. Ps tydeligere i virkeligheten enn på bildene. Vis vedlegget 413874Vis vedlegget 413875

De er suuuupersvake altså- men betryggende at andre ser. Nå ser jeg de hele tidada, fordi jeg «vet» de er der… (eller håper inteeeeenst)Jeg ser på det nederste bildet!! (Har ikke streksyn)![]()
Men nå er det veldig vanskelig for meg å ikke testeDe er suuuupersvake altså- men betryggende at andre ser. Nå ser jeg de hele tidada, fordi jeg «vet» de er der… (eller håper inteeeeenst)

Ramla av min høye hest med et smell gitt!Men nå er det veldig vanskelig for meg å ikke teste![]()
Jeg ser strekSiden jeg røk på blendasmell i går 9DPO tenkte jeg «Føkk it» og tok en test i dag og… og nå sitter jeg her og hyperventilerer litt… jeg har ALDRI fått skyggestreker, så jeg er veldig forsiktig håpefull nå. Ps tydeligere i virkeligheten enn på bildene. Vis vedlegget 413874Vis vedlegget 413875

Selvfølgelig negativ. Jeg fikk med en gratis test fra babyplan med en bestilling derfra, tenkte at det gjør da ingenting om jeg brenner av den
Ser ikke skyggestrek en gang 
Ser også på den nedersteSiden jeg røk på blendasmell i går 9DPO tenkte jeg «Føkk it» og tok en test i dag og… og nå sitter jeg her og hyperventilerer litt… jeg har ALDRI fått skyggestreker, så jeg er veldig forsiktig håpefull nå. Ps tydeligere i virkeligheten enn på bildene. Vis vedlegget 413874Vis vedlegget 413875
Kan det være en festeblødning?Nå er jeg litt forvirret..
Fikk positiv el test på onsdag, så ble den negativ men positiv igjen på fredag. Litt el smerter torsdag og fredag. Tenkte da at kroppen prøvde på eggløsning men ikke fikk det til første gangen. Nå når jeg var på toalettet kom det lyserosa utflod (veldig svakt). Hva kan dette være? Har spottet litt tidligere, dagen før og på el dagen men ikke etter. Da har det også vært brunt og ikke lyserosa.
Ser streker!Innspill? Uvisst antall dpo men jeg pleier å spotte fra dag 25 ca. 9-10 dpo muligens. Ikke kortere enn det.
Vis vedlegget 413899
Vis vedlegget 413900
Ser definitivt streker!Innspill? Uvisst antall dpo men jeg pleier å spotte fra dag 25 ca. 9-10 dpo muligens. Ikke kortere enn det.
Vis vedlegget 413899
Vis vedlegget 413900
Prøver du?Innspill? Uvisst antall dpo men jeg pleier å spotte fra dag 25 ca. 9-10 dpo muligens. Ikke kortere enn det.
Vis vedlegget 413899
Vis vedlegget 413900

Ser streker!
Takk for svar. Ser selv og. Men usikker på hvor reelt det er, gamle tester. Mulig de da heller blir mindre følsom. Og. Det var eneste testen.Ser definitivt streker!
Prøver du?
Se absolutt streker![]()
Ble mistenksom da spottinga mi ikke starta som den pleier...