Oss testetøser imellom

Jeg skylte den sammenleggbare tissekoppen fra babyplan mens mannen var i rommet. Han trodde det var en ny menskopp :knegg:

Jepp… min (riktignok begrensede) erfaring er at det hopper opp og ned en stund og så svosj, får de en topp:hilarious: fullstendig forvirrende i starten, men så lettet når den toppen kom
Oi wow, det har stor og brå økning! Gøy!

Dere som er litt dreven i gamet.. er dette en svak positiv test til å være 12dpo? Redd det er en kjemisk

Vedlegg

• IMG_3666.jpeg
    IMG_3666.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 160
Aaah shiiiiit, jeg har bare en eltest igjen! Har feilberegnet kraftig og får ikke nye før lørdag, kanskje fredag :eek:

Jeg har hatt menslignende smerter idag, la i et bind- så ille var det.. El testen var negativ idag morges

Hvor mange tester bruker dere hver pp, ca? Eller rettere sagt, hvor mange esker? :hilarious:
Jeg er 9 dpo (tror jeg), tok en test tidligere i dag som var blenda. Nå er selvfølgelig test-kjøret startet:facepalm: så jeg har lyst å ta en ny i kveld, men hvor mange tester/ekser kommer jeg til å bruke frem til tr da :hilarious: dyrt dette :think005

Hvor mange tester bruker dere hver pp, ca? Eller rettere sagt, hvor mange esker? :hilarious:
Jeg er 9 dpo (tror jeg), tok en test tidligere i dag som var blenda. Nå er selvfølgelig test-kjøret startet:facepalm: så jeg har lyst å ta en ny i kveld, men hvor mange tester/ekser kommer jeg til å bruke frem til tr da :hilarious: dyrt dette :think005
En. Tester kun 14DPO. Og så blir det jo noen flere om den er positiv da.

Jeg vet ikke enda, er på PP1, men har brent av MYE el tester :hilarious:

Jeg brukte opp 30 EL tester og vel 15 graviditetstester forrige PP :hilarious:

Aner ikke hvor mange jeg bruker, men denne syklusen tar det helt av, er etter MA og lei av kluss og tull og å ikke finne el og blødninger som holdt på i en evighet osv. Nå er heldigvis ting i rute igjen, nesten 2 mnd etter at jeg mistet. Så neste el den skal jeg IKKE gå glipp av. Da skal det prøves på ordentlig. Har litt uregelmessige sykluser og, så nå blir det testing fra CD6 (i dag) og frem til den kommer. Jeg har nettopp kjøpt denne pakken og har en til med 50 tester fra easy@home :hilarious: :hilarious: :wacky:
PXL_20230823_171655518.jpg

Back
Topp