tusen takk! Litt vanskelig på starten merker jeg!Du er på rett sted, velkommen(det var meg som henviste deg
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tusen takk! Litt vanskelig på starten merker jeg!Du er på rett sted, velkommen(det var meg som henviste deg
)
Jeg tror jeg har el nå straks, jeg har hvertfall fått sterkere tester!Så gøy! Hvordan ligger det an der?
Det er det,men du kommer fort inn i dettusen takk! Litt vanskelig på starten merker jeg!

Jeg er i pp 3, 5dpo. Jeg tester etter el, er på andre syklus med tempingHåper det! Har ikke lest igjennom alle enda, men hvordan ligger dere an damer, mensen, Pp, tester altElsker å lytte!
ifølge appen er jeg da 11 dpo, men tidligtest burde kanskje gå? Hadde passet SÅ utrolig bra om jeg testet positivt akkurat den dagen (selv om jeg tviler og forbereder meg på enda en runde).Blir spennende i morgen tidlig da!!!Flere som ser noe svaaaaaaaaakt på denne?
Vis vedlegget 413168
Da jeg skulle kaste den mange timer senere så den slik ut. Aldri opplevd før, men den ser defekt ut, så det er nok ikke noe.. men det gir jo alltid litt håp selvom![]()
Vis vedlegget 413169

Ja , syns du skal ta en ny en på morgenurin. Men syns jeg ser en liten strekFlere som ser noe svaaaaaaaaakt på denne?
Vis vedlegget 413168
Da jeg skulle kaste den mange timer senere så den slik ut. Aldri opplevd før, men den ser defekt ut, så det er nok ikke noe.. men det gir jo alltid litt håp selvom![]()
Vis vedlegget 413169

Da er det bare å sette i gangJeg testet nettopp denne syklusens mest positive el test, men jeg antar at jeg har el idag eller i morgen når den først ble positiv igår. Her er det bare å jobba på![]()
Håper det går rette veien nå!Vis vedlegget 413209Kanskje en bitteliten stigning på gang? Den på CD 12 som det står 0.61 på og Høy, stemmer ikke, for det hadde gått for lang tid. Denne på CD 14 tok jeg før 5 minutt var gått.

Tror man kunne drive buisness på det jaDe tjener fett på oss! Jeg revurderer arbeidslivet mitt, burde kanskje starte å produsere tester. PÅLITELIGE tester!![]()

Ser jo den!!! Spent på neste testFlere som ser noe svaaaaaaaaakt på denne?
Vis vedlegget 413168
Vis vedlegget 413169

Det ser jo veldig bra utJeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier
Testeekka, pluss dagens.