Oss testetøser imellom

Ja, men du begynner når du merker tegn til mulig el? Jeg testet to ganger igår, fordi jeg hadde en stigning i overigår, men nå har den synket igjen og jeg har ingen andre tegn til el :hilarious:
Jeg har pleid rundt å starte en gang om dagene ca cd9, og så følger jeg med på kroppen. Men jeg har en relativt lang topp (får positive tester over et døgn), så pleier ikke å gå glipp av det :)

Hvor langt er du kommet i syklusen?

Jeg har pleid rundt å starte en gang om dagene ca cd9, og så følger jeg med på kroppen. Men jeg har en relativt lang topp (får positive tester over et døgn), så pleier ikke å gå glipp av det :)

Hvor langt er du kommet i syklusen?
CD 8, men jeg tok ut spiralen forrige syklus så jeg aner ikke hva som skjer i kroppen min :hilarious: Jeg pleide å få veldig tydelig slim og eggløsningssmerter, tilogmed blødning kunne jeg få. Eller slim med blod. Det er jo noen år siden nå :smiley-ashamed004

CD 8, men jeg tok ut spiralen forrige syklus så jeg aner ikke hva som skjer i kroppen min :hilarious: Jeg pleide å få veldig tydelig slim og eggløsningssmerter, tilogmed blødning kunne jeg få. Eller slim med blod. Det er jo noen år siden nå :smiley-ashamed004
Jeg føler jo fortsatt at jeg prøver å finne ut av kroppen min etter pilleslutt, og dette er tredje syklusen min siden slutten av juni :hilarious:

Jeg føler jo fortsatt at jeg prøver å finne ut av kroppen min etter pilleslutt, og dette er tredje syklusen min siden slutten av juni :hilarious:
Ja, ikke sant :hilarious: Når fikk du første el etter pilleslutt?

Ja, ikke sant :hilarious: Når fikk du første el etter pilleslutt?
Fikk positiv eltest 5.juli, sluttet på pillen 23.juni, bortfallsblødning 25. Jeg brukte bortfallsblødning som første dag i mens for å ha noe å gå ut fra, og stemte ganske godt :p hatt lf på 9 og 10/11 dager de to syklusene, så håper den øker litt etterhvert :)

Fikk positiv eltest 5.juli, sluttet på pillen 23.juni, bortfallsblødning 25. Jeg brukte bortfallsblødning som første dag i mens for å ha noe å gå ut fra, og stemte ganske godt :p hatt lf på 9 og 10/11 dager de to syklusene, så håper den øker litt etterhvert :)
Jeg har også brukt bortfallsblødning som første mens, det var rundt da jeg skulle ha mens og det var så store mengder og så smertefullt at jeg tenker det er fair :hilarious: Så godt at lf øker, ingenting er bedre enn det! Er veldig spent på denne syklusen. Jeg har kjøpt meg mensdisk og er klar for naturlige sykluser uten spiral.

Jeg har også brukt bortfallsblødning som første mens, det var rundt da jeg skulle ha mens og det var så store mengder og så smertefullt at jeg tenker det er fair :hilarious: Så godt at lf øker, ingenting er bedre enn det! Er veldig spent på denne syklusen. Jeg har kjøpt meg mensdisk og er klar for naturlige sykluser uten spiral.
Hva er mensdisk? :)

Jeg hadde satset på at jeg gikk glipp av toppen min, men nå har testen økt til 0,6 igjen. Så dagen i dag går med til testing testing testing :hilarious:

Hva er mensdisk? :)
Det er som en menskopp, bare at det ikke er en kopp med vakuum. Det er en disk, litt som et pessar, antar jeg. Jeg har bestilt Hellodisc men man kan få andre som Nixit og Ziggy og mange flere

Så hærlig når man ser dette :love017 fra 9dpo til idag 13dpo

Vedlegg

• 20230816_150906.jpg
    20230816_150906.jpg
    1,5 MB · Visninger: 132
  • Snapchat-284528515.jpg
    Snapchat-284528515.jpg
    990,8 KB · Visninger: 132
  • 20230819_191843.jpg
    20230819_191843.jpg
    1,3 MB · Visninger: 129
Dere som tester etter EL. Når dere har fått positiv test i en syklus, når slutter dere å teste? :bookworm:

Back
Topp