Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid en god følelse!Jihu!! Første positive el test! Here we go!![]()
Veldig betryggende! Men nå må jeg altså gå to uker til før jeg kan håpe på positiv graviditetstest, og da må jeg enda en gang forberede meg på at den kan være negativ (igjen). Men dette gir meg ihvertfall masse håpAlltid en god følelse!

Ja, mye venting... Men du er hvertfall et steg nærmere!Veldig betryggende! Men nå må jeg altså gå to uker til før jeg kan håpe på positiv graviditetstest, og da må jeg enda en gang forberede meg på at den kan være negativ (igjen). Men dette gir meg ihvertfall masse håp![]()

Jeg har god erfaring med eggløsningstesteneOk, så babyplan graviditetstester skal jeg holde meg unna. Men hva med eggløsningstestene? Er de ok?

Jeg er fornøyd med de eltesteneOk, så babyplan graviditetstester skal jeg holde meg unna. Men hva med eggløsningstestene? Er de ok?
Jeg har god erfaring med eggløsningstestene![]()
Åh, takk, for jeg har nettopp kjøpt en haugJeg er fornøyd med de eltestene![]()
Godt å lese at dere har gode erfaringer!Personlig er det babyplan sine EL-tester jeg liker best, og MakeSure sine grav.tester. Liker ikke EL-testene til MakeSure.Ok, så babyplan graviditetstester skal jeg holde meg unna. Men hva med eggløsningstestene? Er de ok?
Jeg har brukt S milereader nå og har ingenting å sammenligne medPersonlig er det babyplan sine EL-tester jeg liker best, og MakeSure sine grav.tester. Liker ikke EL-testene til MakeSure.
Takk for svar!Hei, første gangen jeg tester etter el med slike tester. Er det normalt at el testene går opp og ned som dette?
Vis vedlegget 412870
Ja, mine gjør også detHei, første gangen jeg tester etter el med slike tester. Er det normalt at el testene går opp og ned som dette?
Vis vedlegget 412870

Den har farge. Vet ikke om jeg ville stolt på RFSU men testen ser positiv utHei. Har ingen erfaring med RFSU sine graviditestester, men synes å huske å ha lest om skyggestreker. Kan denne tolkes som positiv?
Takk for hjelpen

Denne ville jeg sagt var positivHei. Har ingen erfaring med RFSU sine graviditestester, men synes å huske å ha lest om skyggestreker. Kan denne tolkes som positiv?
Takk for hjelpen
Jepp… min (riktignok begrensede) erfaring er at det hopper opp og ned en stund og så svosj, får de en toppHei, første gangen jeg tester etter el med slike tester. Er det normalt at el testene går opp og ned som dette?
Vis vedlegget 412870
fullstendig forvirrende i starten, men så lettet når den toppen komJeg er fornøyd med dem så langt, men har ingenting å sammenligne med heller. Var én gang at jeg tok en ny test av samme urinen for å sjekke at det ikke var noe galt. De ser helt totalt ulike ut for meg, men slo inn med samme resultat i appen, så jeg regner dem å være til å stole på.Ok, så babyplan graviditetstester skal jeg holde meg unna. Men hva med eggløsningstestene? Er de ok?
Mye mer fargestoff i den nederste, dermed ser strek nr 2 mye sterkere ut på denJeg er fornøyd med dem så langt, men har ingenting å sammenligne med heller. Var én gang at jeg tok en ny test av samme urinen for å sjekke at det ikke var noe galt. De ser helt totalt ulike ut for meg, men slo inn med samme resultat i appen, så jeg regner dem å være til å stole på.
Ja, der hadde jeg nok begynt å lure, er så glad det finnes apper som kan tolke disse testeneJeg er fornøyd med dem så langt, men har ingenting å sammenligne med heller. Var én gang at jeg tok en ny test av samme urinen for å sjekke at det ikke var noe galt. De ser helt totalt ulike ut for meg, men slo inn med samme resultat i appen, så jeg regner dem å være til å stole på.